کد خبر : 1720629 | 02 آذر 1399 ساعت 12:40 | 11K بازدید | 0 دیدگاه

کلوپ: هدایت تیم ملی آلمان؟ فعلاً نه

یورگن کلوپ شایعات اخیر درباره احتمال منصوب شدن او به عنوان سرمربی تیم ملی آلمان را رد کرده و گفت همین حالا شغل سختی دارد.

کلوپ: هدایت تیم ملی آلمان؟ فعلاً نه

به گزارش "ورزش سه"، درحالیکه در روزهای اخیر شایعاتی درباره احتمال منصوب شدن یورگن کلوپ به عنوان جانشین یواخیم لوو سرمربی تیم ملی آلمان مطرح شده است، کلوپ می‌گوید علاقه‌ای به این پست ندارد.

 

1545969

 

بعد از شکست تاریخی و تحقیرآمیز 6-0 آلمان مقابل اسپانیا فشارها بر یواخیم لوو اوج گرفته و گفته می‌شود او در آستانه اخراج قرار دارد. این در حالی است که فدراسیون فوتبال آلمان با تکذیب این شایعات اعلام کرد همچنان از لوو حمایت می‌کند. به شکل طبیعی نام یورگن کلوپ سرمربی موفق آلمانی لیورپول به عنوان یکی از گزینه های جانشینی لوو مطرح شده است.

 

1544956

 

یورگن کلوپ در پاسخ به سوالات خبرنگاران در این باره با لحنی دیپلماتیک گفت: " فکر کنم بیشترین سوالی که در زندگی ام به آن جواب داده ام این سوال بوده. در آینده شاید. ولی حالا؟ نه. من وقتش را ندارم. در حال حاضر شغل دارم و مشغولم. یک شغل سخت و انرژی‌بر".

 

سرمربی آلمانی لیورپول در ادامه گفت: " نمی دانم کسی چنین خواسته‌ای درباره من داشته ولی اگر کسی هم نمی داند باید یک بار دیگر بگویم که من در لیورپول یک شغل دارم و با اینکه هوا اینجا دوباره بد شده ولی من شغلم را دوست دارم. من اینجا مسئول خیلی چیزها هستم و دنبال چالش دیگری نخواهم گشت. صبح که بیدار می شوم آنقدر چالش دارم که به اندازه کافی درگیر باشم".

 

 

دیدگاه‌ها