کد خبر : 1720688 | 02 آذر 1399 ساعت 17:15 | 29.2K بازدید | 0 دیدگاه

خیبر خرم آباد 3 چوکای تالش 0

لیگ یک؛ نمایش قدرت روانخواه جلوی چشم علی کریمی

خیبر خرم آباد که با خرید امتیاز تیم اروند خرمشهر در لیگ دسته اول حضور یافته، در اولین بازی با سه گل مقابل نماینده تالش به برتری دست یافت.

لیگ یک؛ نمایش قدرت روانخواه جلوی چشم علی کریمی

به گزارش "ورزش سه"، چوکای تالش که در فصل گذشته بعد از مدت‌ها توانست به لیگ دسته اول صعود کند، در این فصل بار دیگر درگیر مشکلات مالی شده تا هادی شکوری روزهای سختی را در مسیر آماده سازی تیم داشته باشد. تیم او در اولین بازی فصل جدید، برابر خیبرخرم آباد قرار گرفت که امید روانخواه را روی نیمکت خود می‌دید.

 

سرمربی فصل گذشته نیروی زمینی، در این فصل با حضور روی نیمکت خیبر خرم آباد، در روزهای نزدیک به شروع فصل جدید رقابت‌های لیگ دسته اول، با خرید امتیاز تیم کارون اروند خرمشهر، در لیگ دسته اول حضور یافتند.

 

 

1546042

 

آنها امروز در دیداری برتر نسبت به حریف خود، در نهایت موفق شدند با سه گل برابر چوکای تالش به برتری دست یابند و کار هادی شکوری را در ادامه مسابقات سخت‌تر کنند.

 

میلاد سوری،حمدالله ابدام و حسین جودکی زننده سه گل خیبر خرم آباد در اولین بازی فصل در استادیوم غدیر تهران بودند. این در حالی بود که علی کریمی، اسطوره فوتبال ایران و باشگاه پرسپولیس با حضور در استادیوم شاهد این بازی بود.

خیبر خرم آباد با این برد بزرگ در صدر جدول لیگ دسته اول در پایان هفته اول مسابقات قرار گرفته است.

دیدگاه‌ها