کد خبر : 1720707 | 02 آذر 1399 ساعت 17:19 | 3.9K بازدید | 0 دیدگاه

شاهین شهرداری بوشهر صفر – شهرداری آستارا صفر 

لیگ یک؛ شاهین و شهرداری ناکام در گلزنی

جدال تیمی که از لیگ برتر به لیگ یک سقوط کرده و تیمی که از لیگ 2 به لیگ یک آمده با نتیجه مساوی تمام شد.

لیگ یک؛ شاهین و شهرداری ناکام در گلزنی 

به گزارش "ورزش سه"، شاهین با هدایت فراز کمالوند تلاش زیادی برای پیروزی در این بازی داشت اما بازیکنان حسن اشجاری به خوبی راه های نفوذ را بستند و در نهایت دروازه خود را بسته نگه داشتند. البته شهرداری آستارا برنامه هایی را برای پیروزی داشت و روی ضد حملات این کار را انجام داد اما در نهایت توپی از خط دروازه ها عبور نکرد. 

 

شهرداری آستارا با نتیجه ای که در این بازی کسب کرد نشان داد تنها برای کسب تجربه و ماندن در جدول بازی ها وارد مسابقات نشده و می خواهد رویاپردازی کند. این از حملاتی که شاگردان حسن اشجاری در پی اجرای آن بودند مشخص بود. تیم شاهین شهرداری بوشهر که فصل گذشته یکی از تیم های حاضر در لیگ برتر بود در این بازی به خوبی متوجه شد صعود به لیگ برتر یک ماموریت سخت است و به لطف اینکه فصل گذشته تیم لیگ برتری بوده هیچ حریفی دستان خود را به علامت تسلیم بالا نخواهد برد. 

 

این بازی تنها مسابقه هفته نخست بازی های لیگ یک بود که گلی به همراه نداشت. البته این بدین معنی نبود که میزبان تنها به دنبال یک امتیاز بازی بود. این نتیجه بیشتر به سود تیم شهرداری آستارا بود. به این خاطر که این تیم به تازگی به لیگ یک صعود کرده است.

دیدگاه‌ها