کد خبر : 1720787 | 03 آذر 1399 ساعت 00:40 | 21.1K بازدید | 1 دیدگاه

لیورپول 3-0 لستر: پیروزی بزرگ با تیم نصفه و نیمه

لیورپول در شبی که تعدادی از بازیکنان اصلی اش را در اختیار نداشت، با نتیجه 3-0 لسترسیتی را شکست داد.

لیورپول 3-0 لستر: پیروزی بزرگ با تیم نصفه و نیمه

به گزارش "ورزش سه"، یورگن کلوپ بسیاری از بازیکنان اصلی اش را به دلیل مصدومیت و ابتلا به کرونا در اختیار ندارد اما با این وجود لیورپول توانست امشب با درخشش دیوگو ژوتا و روبرتو فیرمینو، مقابل لسترسیتی با سه گل به برتری برسد. 

لیورپول بازی را بهتر آغاز کرد و در دقیقه 3، چیزی نمانده بود که سادیو مانه روی یک ضربه کرنر دروازه حریف را باز کند اما ضربه سر او راهی به چهارچوب پیدا نکرد.

دو دقیقه بعد توپ در محوطه جریمه لیورپول به دست جوئل ماتیپ برخورد کرد اما داور و VAR اعتقادی به پنالتی نداشتند.

در ادامه بازی برای دقایقی متعادل شد تا اینکه در دقیقه 11، روی یک ضدحمله خطرناک، نبی کیتا می‌توانست دروازه لستر را باز کند اما واکنش خوب اشمایکل، مانع از گلزنی او شد.

سه دقیقه بعد نوبت دیوگو ژوتا بود که شانس خود را با یک شوت محکم امتحان کند اما ضربه او را هم اشمایکل با یک واکنش دیدنی دفع کرد.

برتری لیورپولی ها ادامه داشت تا اینکه در دقیقه 21 قفل دروازه لستر باز شد. روی یک ضربه کرنر بود که جانی اونز به اشتباه دروازه خودی را باز کرد و قرمزها را پیش انداخت.

تنها دو دقیقه بعد لیورپول می توانست برتری‌اش را به دو گل افزایش بدهد اما داور گل مانه را به دلیل خطا روی اشمایکل نپذیرفت.

در ادامه بازی متعادل تر شد و لستری ها هم موقعیت هایی برای گلزنی داشتند اما نتوانستند از آنها استفاده کنند. در مقابل این لیورپول بود که در دقیقه 41 به گل دوم رسید. این بار روی ارسال دیدنی اندی رابرتسون از سمت راست بود که ژوتا با یک ضربه سر دقیق کار را تمام کرد.

 

1546180

 

در دقایق پایانی نیمه اول لسترسیتی ها تلاش کردند تا اختلاف را کاهش بدهند اما توپ دیگری از خط دروازه ها عبور نکرد و این نیمه با همان دو گل به پایان رسید.

نیمه دوم را هم لیورپول بهتر آغاز کرد و چیزی نمانده که ژوتا روی ارسال رابرتسون، بار دیگر گلزنی کند اما این بار ضربه او از بالای دروازه به بیرون رفت. برتری لیورپول ادامه داشت و در دقیقه 56، مانه روی پاس میلنر صاحب موقعیت شد اما ضربه دیدنی او را اشمایکل به هر ترتیب ممکن دفع کرد.

در دقیقه 57 قرمزها تا یک قدمی گل سوم پیش رفتند اما بعد از اینکه اشمایکل ضربه ژوتا را دفع کرد، ضربه سر فیرمینو هم به تیر دروازه برخورد کرد.

در ادامه بازی متعادل تر شد و تیم میهمان برای دقایق ابتکار عمل را در دست گرفت اما خیلی زود بازیکنان لیورپول بر بازی مسلط شدند و در دقیقه 76 فیرمینو بار دیگر تا یک قدمی گلزنی پیش رفت اما ضربه اول او به تیر برخورد کرد و ضربه دوم را هم جانی اونز از روی خط برگشت داد.

برتری لیورپولی ها در دقایق پایانی هم ادامه داشت تا اینکه در دقیقه 86، سرانجام این تیم به گل سوم رسید. این بار روی ضربه کرنر میلنر بود که فیرمینو با ضربه سر کار را تمام کرد.

 

1546179

 

در دقایق پایانی اتفاق خاصی روی دروازه ها رخ نداد و در نهایت بازی با همان سه گل به سود لیورپول به پایان رسید.

دیدگاه‌ها