کد خبر : 1720811 | 03 آذر 1399 ساعت 10:09 | 13.2K بازدید | 1 دیدگاه

دیگر در تیم ملی سوریه بازی نمی کنم

خریبین: نبیل معلول به مادرم توهین کرد

عمر خریبین ستاره خط حمله تیم ملی سوریه و باشگاه الهلال عربستان پس از محرومیت از آخرین اردوی تیم ملی کشور در امارات نبیل معلول را مورد انتقاداتی تند قرارداد.

به گزارش"ورزش سه" نبیل معلول سرمربی تیم ملی سوریه پیش از رویارویی تیم ملی این کشور برابر ازبکستان در پنجشنبه گذشته تصمیم گرفت ستاره خط حمله تیمش عمر خریبین را از اردوی تیم اخراج کند. 


مدیرتیم ملی سوریه اصف خلیفه در یک برنامه تلویزیونی پس از این اتفاق گفت که تصمیم محروم کردن خریبین از بازی سوریه و ازبکستان یک تصمیم منطقی  و به دلیل دخالت این بازیکن در امور فنی و وظایفی است که مربوط به مربی است. اما عمرخریبین پس از این حرف ها ، اعلام کرد که نبیل معلول سرمربی تیم ملی به مادران بازیکنان توهین کرده است. 


خریبین در این رابطه گفت:" اتفاقاتی که آنجا افتاد برای من شرم آور بود اما نبیل معلول به بازیکنان فحش می داد و به مادر من و دیگران توهین می کرد. آیا این برای یک مربی مجاز است؟"

 

1546218


خریبین تاکید کرد تا زمانی که نبیل معلول در راس کادر فنی تیم ملی سوریه قرار دارد دیگر پیراهن تیم ملی این کشور را نخواهد پوشید. مهاجم الهلال درباره اتهام خود مبنی بر دخالت در امور فنی گفت:" به خدا قسم که هیچ اتفاقی نیفتاده بود."


او ادامه داد:"نبیل معلول با من صحبت کرد و گفت که چیزهایی از گذشته علیه من دارد."
خریبین همچنین نبیل معلول مربی تونسی را متهم کرده و گفت:" او می خواهد نقش قهرمان را بازی کند و من را متهم کرد که در جلسه با او پاهایم را به نشانه بی احترامی بالا آورده ام (منظور نوع نشستن عمر خریبین در جلسه است) در حالی که من به دلیل استراحت و خستگی در چنین وضعیتی بودم و این را به او گفتم.


او ادامه داد:" او به من گفت که آصف خلیفه بدون اطلاع از او با رسانه ها صحبت کرده و این کار درستی نیست."
نکته قابل توجه اینکه قبل از بازی سوریه برابر ازبکستان معلول قبل از اینکه اخراج خریبین را از کل اردو اعلام کند او را از لیست بازی خارج کرد.
خریبین 26 ساله 45 بازی با پیراهن تیم ملی سوریه انجام داده و 18 گل به ثمر رسانده است. او اولین بار در سال 2012 پیراهن تیم ملی سوریه را پوشید.

دیدگاه‌ها