کد خبر : 1720865 | 03 آذر 1399 ساعت 12:23 | 10.4K بازدید | 0 دیدگاه

بایرامی: به اخباری گفتم بگذار بهت گل بزنم!

مهاجم نساجی گفت که محمدرضا اخباری روز خوبی را در قائمشهر گذراند و مانع از گلزنی تیم ما شد.

بایرامی: به اخباری گفتم بگذار بهت گل بزنم!

به گزارش"ورزش سه"، شاگردان وحید فاضلی نمایشی سزاوارانه مقابل تراکتور داشتند. یکی از بازیکنان فعال و موثر نماینده قائم شهر در خط حمله، مهرداد بایرامی بود. بازیکن سابق تراکتور در این مسابقه چند موقعیت خیلی خوب را به دست آورد ولی اخباری مانع از گلزنی او شد.


مهرداد بایرامی در مورد دیدار مقابل تراکتور گفت: متاسفانه در دقایق آخر بازی قبل گلی خوردیم که سالم نبود. بازی خیلی خوبی جلوی یک تیم قدرتمند بود که مساوی هم نتیجه بدی نبود. موقعیت های خیلی خوبی داشتیم. 
او درمورد انگیزه هایش برای بازی با تراکتور گفت: خیلی خوشحال بودم که جلوی تیم سابقم بازی می کردم. دوستان سابقم در تیم سپاهان هستند و آنها را از نزدیک دیدم. من هم انگیزه داشتم در مقابل این تیم بازی کنم.


وی در مورد موقعیت هایی که در دو دیدار نخست نساجی از دست داد، گفت: متاسفانه در هر دو دیدار می توانستم گلزنی کنم ولی محمدرضا اخباری توپ را خیلی خوب گرفت. از این قضیه ناراحت نیستم اینکه بتوانم به تیم کمک کنم مهم است.


او ادامه داد: یکی از روزهای خوب اخباری بود. دو توپ خیلی خوب از من گرفت که حتی من در جریان بازی به شوخی به او گفتم که حداقل یکی از این توپ ها را نمی گرفت تا گل شود. به او تبریک گفتم چون توپ های خوبی گرفت.


بایرامی در مورد بازی با سایپا نیز گفت: ما باید حتما این بازی را ببریم. 4 امتیاز از 2 بازی گرفته ایم. ما یک تیم خیلی خوب و باشخصیت هستیم. به معنای واقعی یک تیم هستیم. چه کسانی که بازی می کنند و چه کسانی که نیمکت نشین هستند، هوای همدیگر را داریم. انشالله بتوانیم 3 امتیاز بازی با سایپا را بگیریم چرا که این بازی برای ما خیلی مهم است که بتوانیم خودمان را در رتبه های بالا نگه داریم.

دیدگاه‌ها