کد خبر : 1720871 | 03 آذر 1399 ساعت 12:35 | 8.1K بازدید | 0 دیدگاه

در تراکتور احساس غریبی نمی کنم

محمدی: بدشانسی خانزاده باعث شد بازی کنم

مدافع این فصل تیم تراکتور در بازی برابر نساجی با وجود مصدومیتی که داشت به خاطر آسیب دیدگی دیگر مدافع تیم به میدان رفت.

محمدی: بدشانسی خانزاده باعث شد بازی کنم

به گزارش"ورزش سه" هادی محمدی در بازی تراکتور برابر نساجی در همان دقایق ابتدایی نیمه اول به دلیل مصدومیت خانزاده وارد زمین شد. این مدافع 30 ساله که در ابتدای لیگ بیستم به تراکتور آمد از لیگ چهاردهم به تناوب در ذوب آهن و تراکتور بازی کرده و به نوعی به این تیم بازگشته است. او اولین بازی اش برای تراکتور را برابر نساجی انجام داد. 


محمدی درباره بازی هفته دوم تیمش گفت:"موقعیت های خیلی خوبی داشتیم و در همان نیمه اول می توانستیم کار را تمام کنیم اما موقعیت ها گل نشد و چند فرصت خوب  را دروازه بانشان گرفت."


او درباره دو تساوی متوالی تراکتور هم گفت:"تیم هایی که می آیند مقابل ما عقب می نشینند و آنطور که همه دیدند هر دو بازی این فصل ما بازی یکطرفه بوده . موقعیت خاصی به حریف ندادیم . ما تیم پرمهره ای هستیم و  بازیکنان خیلی خوبی داریم و فشار زیادی روی دروازه حریف می آوریم همین باعث می شود حریفانمان خیلی عقب بازی می کنند ."

 

1145101


مدافع جدید تراکتور درباره بازی کردن خودش هم گفت:" من مصدوم بودم و قرار نبود بازی کنم. فقط همراه تیم رفتم که اگر نیاز بود بتوانم کمک کنم. دکتر گفته بود که به خاطر مصدومیت مچ پا باید دو هفته استراحت کنم اما محمدرضا خانزاده بدشانسی آورد و مصدوم شد و من به اجبار بازی کردم. با اینحال فکر می کنم عملکردم بد نبوده است."


او در ارتباط با بازگشت مجددش به تبریز گفت:" من در بازگشت به تراکتور اصلا احساس غریبی نکردم. درواقع دوباره به تیم خودم برگشتم چون در این سال ها یا در تراکتور بوده ام یا ذوب آهن. در هر دوباشگاه هم راحت بودم و دوستان خوبی اینجا داشتم و همین کار من را راحت کرد." 


هادی محمدی درباره بازی برابر نساجی و اعتراض حریف به گل تراکتور گفت:" به نظرم داوری روز خوبی را سپری کرد. نمی دانم گل ما آفساید بوده یا نه اما معتقدم داوری خوب بود. "
او با اشاره به بازی بعدی تیمش برابر سپاهان گفت:" باید تمرکزمان روی خودمان باشد. بازی سختی داریم چرا که سپاهان تیم بزرگی است اما ما به دنبال سه امتیاز هستیم."

دیدگاه‌ها