کد خبر : 1720893 | 03 آذر 1399 ساعت 13:40 | 12.5K بازدید | 0 دیدگاه

لمپارد امیدوار به استفاده از ستاره آلمانی در اروپا

فرانک لمپارد می‌گوید کای هاورتز احتمالاً دوران قرنطینه کرونا را این هفته پشت سر گذاشته و در بازی چلسی مقابل رن به میدان خواهد رفت.

لمپارد امیدوار به استفاده از ستاره آلمانی در اروپا

به گزارش "ورزش سه"، کای هاورتز ستاره آلمانی جدید چلسی بعد از مثبت شدن تست کرونایش نزدیک به دو هفته است در قرنطینه به سر می‌برد و نتوانسته چلسی را همراهی کند. اما فرانک لمپارد سرمربی چلسی می‌گوید هاورتز احتمالاً در این هفته قرنطینه خود را به پایان رسانده و می‌تواند در بازی روز سه شنبه تیمش مقابل رن فرانسه به میدان برود.

 

1546327

 

هاورتز کمی قبل از دیدار قبلی چلسی مقابل رن در لیگ قهرمانان با تست مثبت کرونا روبرو شد و از آن زمان تا امروز در قرنطینه خانگی به سر می‌برد. گفته می‌شود هاورتز که در تابستان جاری از بایر لورکوزن به چلسی پیوسته در این مدت در خانه مشغول تمرینات فردی بوده و علائم کرونا را پشت سر گذاشته است.

 

فرانک لمپارد در این باره گفت: " امیدوارم در بازی با رن بتوانیم هاورتز را در اختیار داشته باشیم. او در دو سه روز اخیر تمرینات را آغاز کرده و به صورت انفرادی تمرین کرده و وضعیت بدنی اش خیلی خوب به نظر می‌رسد".

 

1546326

 

لمپارد در ادامه گفت: " کای در حال عادی بدن بسیار آماده ای دارد و امیدوارم او روز سه شنبه با ما به رن سفر کند. شاید او بتواند چند دقیقه ای برای ما بازی کند. نمی دانم چند دقیقه ولی بعد از دو هفته قرنطینه شرایط آمادگی او خیلی خوب است".

 

 

دیدگاه‌ها