کد خبر : 1720909 | 03 آذر 1399 ساعت 15:06 | 6.1K بازدید | 0 دیدگاه

خوشحالم نقشی در پیروزی تیمم داشتم

گلزن پیکان: اتهام وقت‌کشی به تارتار منصفانه نیست

هافبک تدافعی پیکان می‌گوید سرمربی این تیم هرگز از بازیکنان نخواسته وقت بازی‌ها را تلف کنند.

گلزن پیکان: اتهام وقت‌کشی به تارتار منصفانه نیست

به گزارش "ورزش سه"، تیم پیکان تهران روز گذشته در هفته دوم لیگ برتر بیستم مقابل شهرخودرو مشهد به برتری یک بر صفر رسید و 3 امتیاز ارزشمند را به دست آورد. تک گل این تیم را آرش قادری هافبک دفاعی جوان خودروسازان به ثمر رساند.


قادری در گفت و گو با خبرنگار "ورزش سه" درباره برد ارزشمند تیمش در هفته دوم بیان کرد: خداراشکر می‌کنم که یک پیروزی خوب به دست آوردیم. ما در این بازی عملکرد خوبی داشتیم و در نهایت هم به حقمان رسیدیم. واقعیت این است که تیم ما از زمان حضور آقای تارتار شرایط بهتری پیدا کرده و الان هم نیاز به هماهنگی بیشتر داریم. قطعا در آینده وضعیتمان بهتر هم می‌شود.
وی درباره گلی که در جریان این مسابقه به ثمر رساند، گفت: این گل حاصل زحمات کل تیم بود که من فقط آن را به ثمر نشاندم. خداراشکرمی‌کنم که برای تیمم مثمرثمر بودم و امیدوارم در آینده نیز نقشی در موفقیت های پیکان داشته باشم.


هافبک تدافعی پیکان با اشاره به اعتراض کادرفنی شهرخودرو به وقت کشی تیمش خاطرنشان کرد: این حرف‌ها واقعا دور از انصاف است. فکر می‌کنم آقای تارتار و تفکراتشان به اندازه کافی برای همه مشخص باشد. ما در پیکان نیز هیچ گاه دنبال چنین مسائلی نیستیم. اینکه سرمربی تیم از ما بخواهد وقت تلف کنیم، هرگز درست نیست. در بازی با شهرخودرو هم واقعا در دو صحنه بازیکنان ما مصدوم شدند و اصلا اینطور نبود که بخواهیم وقت تلف کنیم. من فکر می‌کنم کادرفنی شهرخودرو بی‌دلیل روی این مساله حساس شده بود.

 

 

1546370

 


قادری درباره آینده تیمش افزود: باید از کادرفنی قبلی تشکر کنم که زحمات زیادی کشیدند. کادرفنی فعلی نیز با انگیزه زیادی کارش را جلو می‌برد. آقای تارتار به اندازه ای کاربلد و حرفه‌ای است که نیاز به تعریف من ندارد. امیدوارم بتوانیم امسال روزهای خوبی را پشت سر بگذاریم و در رتبه‌های بالای جدول رده‌بندی قرار بگیریم.

 

دیدگاه‌ها