کد خبر : 1720947 | 03 آذر 1399 ساعت 18:03 | 12.6K بازدید | 0 دیدگاه

پیرلو: دیبالا می تواند در کنار رونالدو و موراتا بازی کند

آندره آ پیرلو، سرمربی یوونتوس به استفاده از مثلث رونالدو، موراتا و دیبالا در خط حمله تیمش چراغ سبز نشان داد.

پیرلو: دیبالا می تواند در کنار رونالدو و موراتا بازی کند

به گزارش "ورزش سه"، به شرط اینکه دیناموکیف در مسابقه فردا مقابل بارسلونا به پیروزی دست پیدا نکند و یوونتوس بتواند فرانس واروش را شکست دهد، آنگاه شاگردان آندره‌آ پیرلو می‌توانند در فاصله دو بازی مانده به پایان مرحله گروهی صعود خود را به دور بعدی رقابت های لیگ قهرمانان اروپا قطعی کنند.

 

سرمربی یوونتوس پیش از بازی فردای تیمش مقابل فرانس واروش گفت: " ما باید مسیر خود را ادامه دهیم. شنبه کاری انجام ندادیم؛ این فقط یک بازی خوب بود. ما باید تداوم داشته باشیم در غیر این صورت تیم بزرگی نخواهیم بود. ما یوونتوس هستیم.

 

 

1546402

 

 

فردا باید مانند یک فینال به استقبال بازی برویم. یک پیروزی می‌تواند به ما کمک کند که راهی مرحله بعدی رقابت‌ها شویم. ما باید کاری کنیم که بازیکنان اصلی بتوانند در بازی‌های دیگر استراحت کنند. در واقع می‌توانیم در دو بازی بعدی برابر دیناموکیف و بارسلونا به شیوه دیگری عمل کنیم و به نوعی بیشتر روی لیگ تمرکز داشته باشیم."

 

پیرلو در ادامه گفت: " ما تیم فرانس واروش را به خوبی می شناسیم و لازم نیست به نتیجه بازی اول نگاه کنیم. آنها خیلی خوب فوتبال بازی می کنند. این بازی برای صعود بسیار تعیین کننده خواهد بود. از طرفی این یک مسابقه مهم برای تداوم نمایش های خوب ما و افزایش اعتماد به نفس مان خواهد بود."

 

 

1546400

 

 

پیرلو در ادامه درباره وضعیت ستاره آرژانتینی یوونتوس یعنی پائولو دیبالا نیز گفت: " پائولو دیبالا آماده است. او احساس خوبی دارد و به شکل مداوم تمرین کرده است. دیبالا مقابل کالیاری نمایش خوبی ارائه داد و خواهیم دید که در مسابقه فردا از ابتدا در زمین حاضر خواهد بود یا خیر. متاسفانه ما هرگز رونالدو، موراتا و دیبالا را در کنار یکدیگر نداشته ایم. آنها فقط چند روز باهم تمرین کردند. با این حال ما از ابتدای فصل به این راه‌ فکر کرده ایم. ما به یک ساختار احتیاج داریم و سپس راه حلی پیدا می کنیم که آنها در کنار یکدیگر بازی کنند."

 

سرمربی جوان یووه درباره رابطه اش با فوق ستاره پرتغالی یعنی کریستیانو رونالدو نیز گفت: " من با او مانند دیگران رفتار می کنم. ما آدم های ساده و جدی هستیم و سعی می‌کنیم با هم کنار بیایم. من با رونالدو همانطور رفتار می کنم که با بازیکنان جوان و زیر 23 سال این کار را انجام می دهم. این کاری است که من به عنوان یک فوتبالیست نیز آن را انجام می‌دادم."

 

 

1546399

دیدگاه‌ها