کد خبر : 1720952 | 03 آذر 1399 ساعت 18:45 | 41.6K بازدید | 0 دیدگاه

سوارز: مسی افت کرده و نگرانش هستم

لوئیس سوارز ستاره سابق بارسا هم جزو کسانی است که این روزها نگران افت مسی است.

سوارز: مسی افت کرده و نگرانش هستم

به گزارش "ورزش سه"، لویئس سوارز تابستان امسال به شیوه ای نه چندان خوشایند از بارسا جدا و به اتلتیکو پیوست. او در روز خداحافظی خود از بارسا اشک ریخت و باور نداشت که پس از شش سال دیگر قرار نیست کنار لیونل مسی دوست صمیمی اش بازی کند.

 

 

1546359

 

 

او اما شروعی عالی در اتلتیکو داشته و هر روز ثابت کرده است که بارسا چقدر در فروش او اشتباه کرد. لیونل مسی برعکس، در روزهای دوری از سوارز دچار افت شده و این روزها زیر فشار انتقادات قرار دارد. مسی فصل جاری شش گل زده که 5 تایش از روی نقطه پنالتی بوده است. او در 15 بازی اخیر دور از خانه بارسا گل تعیین کننده نزده است و آمار او تنها سه گل است.

 

 

1545999

 

 

لوئیس سوارز در مورد شرایط بد کنونی مسی گفت:« ببینید، در هفته های اخیر خیلی از بارسا حرف زده ام و معتقدم بهتر است در مورد این تیم از من سوال نکنید. من بازیکن اتلتیکو هستم و تمرکزم حالا روی این تیم است.

در مورد مسی باید بگویم که بله، او دوست صمیمی من است و من هم نگران شرایط فعلی او هستم. لئو الان در افت است ولی اطمینان دارم که او بلند می شود و به همه ثابت می کند که همان ستاره همیشگی است. اگر کسی بتواند از چنین شرایطی خارج شود، خود لیونل مسی است. به او تردید نداشته باشید.»

دیدگاه‌ها