کد خبر : 1720969 | 03 آذر 1399 ساعت 20:12 | 7.2K بازدید | 0 دیدگاه

لمپارد: برنامه مسابقات بی رحمانه است

فرانک لمپارد، سرمربی چلسی می‌گوید وضعیت این تیم در خط دفاعی با بهبود زیادی روبرو شده است.

لمپارد: برنامه مسابقات بی رحمانه است

به گزارش "ورزش سه"، فردا شب مرحله برگشت دور گروهی لیگ قهرمانان اروپا آغاز خواهد شد و در همین راستا شاگردان فرانک لمپارد اولین بازی را برگزار خواهند کرد؛ جایی که چلسی در فرانسه به مصاف رن خواهد رفت و در صورت پیروزی در این مسابقه به نوعی صعودش به مرحله بعد را قطعی خواهد کرد.

 

فرانک لمپارد پیش از مسابقه فردای تیمش گفت: " من حالا از همه چیز راضی هستم. با این حال فکر می‌کنم که برای پیشرفت کردن باید نگرش و شناخت بیشتری نسبت به همه چیز داشته باشیم. ما در شش بازی پیاپی پیروز شده ایم و این بسیار عالی است اما نباید سطح عملکردمان تغییر کند."

 

 

1546473

 

 

لمپارد در ادامه به صحبت درباره تقویم بازی های چلسی پرداخت و گفت: " نگاهی به برنامه مسابقات انداخته ام و فکر می کنم که تقویم بازی ها واقعا بی رحمانه است. با این حال ما تلاش خواهیم کرد که مقابل رن به پیروزی دست پیدا کنیم و در صورت قطعی شدن صعود برای بازی های بعد به برخی بازیکنان استراحت دهیم. با این همه تلاش ما این است که به عنوان صدرنشین راهی مرحله بعد شویم؛ حتی در صورت تغییرات زیاد."

 

بسیاری معتقد هستند که چلسی هنوز در بخش دفاعی با برخی ضعف ها روبرو است. لمپارد در این باره گفت: " بعضی از گل‌هایی که دریافت کردیم را مورد آنالیز قرار دادیم. در دیدار هایی نظیر ساوتهمپتون و وست بروم با اشتباهات فردی دروازه ما باز شد. با این حال اخیراً همه‌چیز بهتر شده و عملکرد دفاعی نیز با پیشرفت روبرو شده است."

 

 

1546471

 

 

لمپارد در ادامه پیرامون مصاحبه اخیر الیویه ژیرو و صحبت‌هایی که درباره جدایی این بازیکن مطرح می‌شود نیز گفت: " او بازیکنی بسیار مهم برای ما محسوب می‌شود و همواره به دنبال این است که دقایق زیادی در زمین حضور داشته باشد. رابطه ما کاملاً با یکدیگر خوب است اما اگر بخواهد چلسی را ترک کند ما در این باره با یکدیگر صحبت خواهیم کرد."

دیدگاه‌ها