کد خبر : 1720971 | 03 آذر 1399 ساعت 20:19 | 10.2K بازدید | 0 دیدگاه

میسون مونت: چلسی فقط نباید مدعی باشد

میسون مونت، هافبک جوان چلسی هدف تیمش در فصل جاری را کسب جام عنوان کرد.

میسون مونت: چلسی فقط نباید مدعی باشد

به گزارش "ورزش سه"، چلسی در هفته های اخیر عملکرد درخشانی داشته و خود را به رتبه های بالای جدول در لیگ برتر رسانده است. این تیم فردا شب و در لیگ قهرمانان در فرانسه مهمان تیم رن خواهد بود و میسون مونت در نشست خبری این دیدار مدعی شد مشکلی با تغییر پست نداشته و تنها علاقمند است در تمام بازی های حضور داشته باشد.

 

حضور فرانک لمپارد روی نیمکت چلسی: "من زیر نظر او در دربی کانتی نیز کار کرده ام، اما تغییر زیادی در چلسی در لمپارد ندیدم. لمپارد یک سرمربی جوان است که بازیکنان می توانند از او بیاموزند."

 

1525256

 

فعالیت در شبکه های اجتماعی: "تمرکز اصلی من کاری است که در زمین انجام می دهم و به رسانه های اجتماعی فکر نمی کنم. انگار برد و باخت مهم نیست و این موارد خیلی آزارم نمی دهد."

 

تطبیق پذیری با تاکتیک های فرانک لمپارد: "من از بازی در پست های مختلف لذت می برم. من حضور در خط هافبک را دوست دارم و این پست طبیعی من است، اما اگر قرار باشد در گوشه ها نیز بازی کنم نه نمی گویم. من می خواهم همیشه بازی کنم و اگر بتوانید در پست های مختلف بازی کنید خوب است."

 

احتمال قهرمانی چلسی در این فصل: "این همیشه هدف ما بوده است و ما هرگز نمی توانیم فقط به مدعی بودن بسنده کنیم. ما می دانیم که با این گروه و تلاش برای کسب عناوین می توانیم به چه چیزهایی برسیم. ما باید این روند را در همه بازی حفظ کنیم."

دیدگاه‌ها