کد خبر : 1720977 | 03 آذر 1399 ساعت 21:03 | 23.3K بازدید | 0 دیدگاه

کابوس مصدومیت دست بردار یوونتوس نیست

مریح دمیرال، مدافع ترکیه ای یوونتوس نیز دچار مصدومیت شده است.

کابوس مصدومیت دست بردار یوونتوس نیست

به گزارش "ورزش سه"، از ابتدای فصل بارها شاهد غیبت مدافعان مرکزی یوونتوس در ترکیب به علت مصدومیت بوده ایم و انگار قرار نیست این روند اتمام یابد. مریح دمیرال، مدافع جوان و ترکیه ای بیانکونری نیز در دیدار ابتدای هفته برابر کالیاری دچار مصدومیت شده و به مدت 10 روز قادر به همراهی تیمش نخواهد بود. بدین تریب آندره پیرلو برای چینش ترکیب تیمش در بازی فردا شب برابر فرنتس وارش در لیگ قهرمانان کار دشواری دارد.

 

1546486

 

پیش از این غیبت لئوناردو بونوچی و جورجو کیه لینی، دو مدافع ایتالیایی و باتجربه یوونتوس نیز در ترکیب مسجل شده بود و در حال حاضر این تیم تنها ماتیس دی لیخت را به عنوان مدافع مرکزی تخصصی در اختیار دارد. همچنین نباید فراموش دی لیخت نیز بعد از مدت ها دوری از میادین فردا شب احتمالا در ترکیب اصلی قرار خواهد گرفت.

 

نشریه توتواسپورت مدعی شد ممکن است پیرلو چاره ای جز استفاده از رائو دراگوسین، مدافع 18 ساله و رومانیایی خود در این دیدار نداشته باشد. تازه این بازیکن مدافع ناشناخته نیز کمی دچار آسیب دیدگی شده و هنوز حضورش در مسابقه برابر فرنتس وارش قطعی نیست. گرچه شاید بازی فردا شب برابر نماینده مجارستان چندان دشوار نباشد، اما ادامه این روند کار را برای کادر فنی یوونتوس دشوار خواهد کرد. در صورت برترری یوونتوس و عدم توفیق دیناموکیف در غلبه بر بارسلونا، صعود بیانکونری به دور بعد فردا شب قطعی می شود.

دیدگاه‌ها