کد خبر : 1721030 | 04 آذر 1399 ساعت 10:32 | 11.3K بازدید | 1 دیدگاه

هفته سوم ،هفته جبران برای استقلال و دیاباته

استقلال فصل گذشته در برابر تنها تیمی که دبل شد ماشین سازی تبریزبود ، آنها در هفته سوم برای جبران این شکست و شکست هفته گذشته برابر فولاد انگیزه های فراوانی خواهند داشت

هفته سوم ،هفته جبران برای استقلال و دیاباته

به گزارش "ورزش سه"، استقلال در هفته سوم رقابت های لیگ برتر در تهران میزبان ماشین سازی تبریز است ، نبردی که هم برای آبی ها مهم است و هم برای شیخ دیاباته آقای گل فصل گذشته لیگ برتر.


آبی ها که در فصل گذشته در هر دو دیدار رفت و برگشت برابر ماشین سازی تبریز تن به شکست دادند در بازی این هفته دنبال جبران خواهند بود .جبرانی که از نان شب برای فکری و تیمش واجب تر است . آن ها که فصل گذشته در تبریز هفته اول را با هدایت استراماچونی با  شکست آغاز کردند در تهران هم بدون مربی برابر تیم ماشین سازی دوباره شکست را پذیرفتند تا ماشین سازی تنها تیمی باشد که آبی ها را در لیگ فصل گذشته دبل کرد.


 استقلال در هفته گذشته هم برابر فولاد در تهران شکست خورد تا بعد از دوهفته و خیلی زود  فکری و تیمش اولین شکست را در لیگ بیستم تجربه کنند و برای جبران این شکست و به دست آوردن دل هواداران چاره ای جز پیروزی برابر ماشین سازی تبریز نداشته باشند.


نبرد استقلال و ماشین سازی در هفته سوم برگزار می شود، هفته ای که برای شیخ دیاباته در فصل گذشته هم در دیدارهای رفت و هم در دیدارهای برگشت ، خیلی بد سپری شد ، دیاباته در فصل گذشته نیز استارت کارش در استقلال را در هفته سوم و در دیدار برابر نفت مسجدسلیمان که قبل از دیدار داربی برگزار می شد زد و در هر دو دیدار در نیمه اول بازی مصدوم شد تا هر دو  نبرد حیاتی آبی ها برابر پرسپولیس را از دست بدهد و برای حضور  در این داربی بزرگ آسیا تا مرحله نیمه نهایی جام حذفی صبرکند.


حالا استقلال  فردا در ورزشگاه آزادی باید به مصاف ماشین سازی برود ، نبردی که از هر لحاظ برای استقلال مهم و حیاتی است و آنها چاره ای جز پیروزی در این نبرد خانگی نخواهند داشت.

دیدگاه‌ها