کد خبر : 1721035 | 04 آذر 1399 ساعت 11:00 | 73K بازدید | 15 دیدگاه

حال مادر خوب است و به امید خبر خوش

پایان یک سکوت؛ آل‌کثیر: فقط خدا قاضی است

با محرومیت شش ماهه عیسی آل کثیر، او اکنون به دنبال ایجاد شرایطی است تا بتواند با انگیزه و توان فنی قبلی شرایط بازگشت را برای خود شکل دهد.

پایان یک سکوت؛ آل‌کثیر: فقط خدا قاضی است

به گزارش “ورزش سه”، آل کثیر که با انگیزه زیادی به جمع سرخپوشان اضافه شده بود و توانسته بود با نمایشی فوق تصور، سهم زیادی در صعود سرخ‌ها در لیگ قهرمانان آسیا ایفا کند، بعد از شادی گلش برابر پاختاکور‌ ازبکستان در اتهام نژادپرستی قرار گرفت. موضوعی که باعث شد ساعاتی پیش از جدال با النصر در نیمه نهایی این رقابت با محرومیت از همراهی پرسپولیس مواجه شود. در ادامه این بازیکن با توسل به استیناف نیز نتوانست از محرومیت خود بکاهد و اکنون دور از تیم و در سودای بازگشتی دوباره، تمرینات اختصاصی خود را دنبال می‌کند.

 
امیرحسین خیرخواه اینبار در باشگاه بدنسازی به سراغ این مهاجم محروم رفته و از شرایط وی در روزهای سختی که دنبال می‌کند، گزارشی تهیه کرده و صحبتی کوتاه نیز با او داشته است.


آل کثیر که از چندی پیش و با اطمینان از محرومیت خود، فارغ از تمامی حواشی‌ها تمرینات اختصاصی خود را از سر گرفته، طی چند روز اخیر گزارشی از این انرژی و انگیزه خود را در صفحه شخصی‌اش به نمایش درآورد. اتفاقی که باعث شده تا اکنون هواداران نیز با انرژی مثبت خود، در انتظار بازگشت آل کثیر باشند. مهاجم سرخپوشان درباره این شرایط اینطور می‌گوید: بعد از آن محرومیت، یک هفته‌ای است که تمریناتم را ادامه می‌دهم تا ببینیم خدا چه می‌خواهد.

 

 

باشگاه پرسپولیس در همان مقطع اعلام محرومیت آل کثیر نسبت به این حکم اعتراض خود را اعلام کرده بود. آنها در ادامه نیز در کمیته استیناف کنفدراسیون به دنبال بخشش مهاجم خود بودند که البته به نتیجه نرسیدند. با این حال سرخ‌ها همچنان پیگیر پرونده مربوط به این بازیکن هستند و آل کثیر نیز ابراز امیدواری می‌کند این پرونده با پیگیری لازم ختم به خیر شود و او زودتر موفق به بازگشت شود: خدا را شکر مدیران باشگاه پیگیر هستند و امیدواریم که آن مشکل زود حل شود و زودتر برگردم و به تیمم ملحق شوم.

 

مهمترین نکته در خصوص محرومیت آل کثیر این است که گفته می‌شود از زمان شادی گل او برابر پاختاکور ازبکستان، راپورت‌ها از سوی ایران به کنفدراسیون ارسال شده است. مهاجم پرسپولیس اما دوست ندارد درباره این موضوع صحبتی نکند و حتی گلایه‌اش را مطرح کند و تنها با این جمله به سراغ بخش دیگری از تمرینات خود می‌رود: هنوز امید هست، چون من قلبا کاری نکرده باشم هنوز امید دارم. خدا قاضی است و درباره اش حرفی ندارم.

 

 

آل کثیر با اشاره به اقدام سعید آقایی برای شهادت درباره اینکه شادی گل او مربوط به اقدام نژادپرستانه نبوده و همچنین با قدردانی از دیگر بازیکنان و هواداران این تیم گفت: تک تک بچه ها حمایت کردند و تمام هواداران هم حمایت داشتند و تا همین الان هم ادامه داشته و من همین جا میگویم تا که همیشه در قلب من هستند. آن کاری که می‌توانستند بکنند را کردند و من از سعید هم تشکر می‌کنم که آمد در آن کنفرانس حضور یافت.

 

یکی از اتفاقات و صحنه‌های جالب و احساسی در دوران بازی‌های پرسپولیس و آل کثیر در لیگ قهرمانان، مربوط به انتشار تصویر مربوط به دعای مادرش بود. بعد از محرومیت نیز صحبت‌های زیادی درباره این موضوع شد: برای صعود به فینال تمام بچه ها تاثیر گذاشتند و همچنین تمام هواداران و خوشحالم که من هم عضوی از این مجموعه بودم. خدا را شکر مادرم حالش خوب است و در شهرستان حضور دارد ولی در تماس هستیم و هر دو منتظریم که اخبار خوش  بشنویم.

 

 

وزنه‌ها الان سنگین‌تر به نظر می‌رسند اما مهاجم سرخ‌ها بی‌توجه به این مساله روزشمار پایان این دوره را دنبال می‌کند: کاری که من می‌توانم انجام دهم این است که تمرین کنم و خسته نمی‌شوم. اگر مسلمان نبودیم می‌گفتیم ایمان‌مان را از دست دادیم اما من همیشه ایمان داشته ام و همیشه امیدوارم. تمریناتم را ادامه می‌دهم.

 

موضوع پایانی گفت‌وگو درباره روزهای ناکامی مهاجمان پرسپولیس در شروع لیگ بیستم است. جایی که عبدی و رمضانی هنوز پای‌شان به گل باز نشده و محرومیت آل کثیر هم مزید بر علت شده تا انتقادات و هجمه‌ها به عملکرد خط حمله پرسپولیس افزایش یابد. آل کثیر درباره این وضعیت می‌گوید: هنوز دو بازی گذشته و از بازی سوم گلزنی مهاجمان آغاز خواهد شد. با آرمان رمضانی و مهدی عبدی در ارتباط هستم و امیدوارم از بازی سوم گلزنی کنند.

دیدگاه‌ها