کد خبر : 1721061 | 04 آذر 1399 ساعت 12:28 | 42.3K بازدید | 8 دیدگاه

پیام کارلوس رسید: خوش گذشت، ممنون و خداحافظ

پایان کار کی روش در تیم ملی کلمبیا

کارلوس کی روش که با تیم ملی کلمبیا شکست ناپذیر نشان می داد حالا و پس دو شکست پیاپی و یک مساوی به پایان کارش در این کشور رسیده است.

پایان کار کی روش در تیم ملی کلمبیا

 

به گزارش"ورزش سه" آخرین خبر درمورد کارلوس کی روش را یک خبرنگار کلمبیایی داده است.  دارسی کوین خبرنگار رادیو کاراکول گفته است که کارلوس کی روش با ارسال یک پیام در واتساپ با اعضای کادرفنی و بازیکنان تیم ملی کلمبیا خداحافظی کرده است:" از همه حمایت هایتان سپاسگزارم و اکنون کلمبیا را ترک می کنم." پیام او خیلی شبیه آخرین نامه رومن گاری نویسنده معروف فرانسوی است که پیش از خودکشی نوشت:" خوش گذشت، ممنون و خداحافظ"


براساس این خبر که خیلی زود در رسانه های کلمبیا و البته ایران! فراگیر شد کی روش همان کاری را انجام داده است که مدیران فدراسیون و تیم ملی کلمبیا به دنبالش بودند. سرمربی سابق تیم ملی ایران در حالی کلمبیا را ترک می کند که در هجده مسابقه 9 برد 4 تساوی و 5 شکست را تجربه کرد. نکته ای که اما پایان کار احتمالی کی روش را در کلمبیا رقم زد این بود که او در بیشتر شکست ها و تساوی هایش را در بازیهای مهم و رسمی متحمل شد بخصوص دو بازی آخر مقدماتی جام جهانی که تیمش 3 بر صفر به اروگوئه و 6 بر یک به اکوادور باخت. کلمبیا پیش از این دو شکست یک مساوی 2، دو با شیلی کسب کرده بودو این باعث شد تا آن ها در رده هفتم گروه مقدماتی جام جهانی در آمریکای جنوبی و دور از شرایط صعود قرار بگیرند. کلمبیا در دو جام جهانی قبلی حضور داشته و بی شک انتخاب کی روش نیز در راستای رسیدن به سومین آن ها بوده است.

 

1546587


کی روش در رسانه ها


اما پیش از انتشار خبر خداحافظی واتساپی کی روش با اعضای تیم کلمبیا رسانه های مختلفی در ارتباط با شرایط و آینده این مربی گزارش هایی را منتشر کردند. سایت کومو تریکولوز در این ارتباط نوشت:" آنها کی روش را هنوز اخراج نکرده اند و نخواهند کرد. فدراسیون فوتبال پولی ندارد و نمی تواند کی روش را کنار بگذارد." 


درواقع فدراسیون فوتبال کلمبیا به خاطر مشکلات مالی در انتظار استعفای کارلوس کی روش بوده کاری که گفته می شود او بالاخره انجامش داده است. در این گزارش آمده است که فدراسیو کلمبیا برای ادامه همکاری شروطی را برای این مرد پرتغالی در نظر گرفته است که از جمله آن می توان به تغییر دستیاران و توجه به لیگ کلمبیا اشاره کرد.


خاویر هرناندز بونت خبرنگار کلمبیایی نیز در این رابطه گفت:" من با افراد معتمد صحبت کرده ام و آن ها می گویند که کی روش موقعیت خودش را مشخص کرده و می خواهد برود. او به مدیران فدراسیون گفته است که کارهای مربوط به جدایی را انجام بدهند.

 

1546585


علاوه بر این رسانه های پرتغالی مانند اوجوگو نیز اطلاعات مشابهی را درارتباط با جدایی سرمربی سابق پرتغال از کلمبیا منتشر کرده اند. بونت همچنین گفت:" با یکی از اعضای کادرفنی کی روش صحبت کردم و متوجه شدم که ناراحتی هایی بعد از بازی آخر تیم به وجود آمده است."


البته تا الان هیچ یک از مدیران فدراسیون فوتبال کلمبیا درباره کی روش و تصمیمات احتمالی او صحبت نکرد اند. 

 

1546584


سایت" گل " نیز در گزارشی با این تیتر:" وضعیت کی روش در کلمبیا؛ مشکل خسارت مالی است" به این موضوع پرداخت. در این گزارش آمده است:" به نظر می رسد دوره کارلوس کی روش در تیم ملی کلمبیا به پایان خود رسیده است. حداقل این چیزی است که مطبوعات کلمبیا نشان می دهد و گزارش ها حاکی است که آن ها در حال مذاکره با کی روش برای فسخ قراردادش هستند."


روزنامه پرتغالی رکورد در این رابطه نوشت:" کی روش با مبلغی بالغ بر 2 میلیون دلار آن جا را ترک می کند. کی روش از چند عضو فدراسیون خداحافظی کرده و تصمیم گرفته به کار خود ادامه ندهد."


تیم ملی کلمبیا اکنون با 4 امتیاز از 12 امتیاز ممکن در رده هفتم جدول رده بندی مقدماتی آمریکای جنوبی قرار گرفته است.

دیدگاه‌ها