کد خبر : 1721089 | 04 آذر 1399 ساعت 14:11 | 41.4K بازدید | 0 دیدگاه

بازگشت سردار به فوتبال بعد از کرونا؛

آزمون به سری آ معرفی می‌شود (عکس)

سردار آزمون مهاجم ایرانی تیم زنیت سن پترزبورگ پس از شش هفته غیبت، احتمالا در دیدار مقابل لاتزیو به میادین بازخواهد گشت.

به گزارش "ورزش سه"، ستاره خط حمله تیم آسمانی پوش سن پترزبورگ در میان افت زیوبا مهاجم روس این تیم، امید زنیت برای صعود به مرحله بعدی لیگ قهرمانان اروپا یا دستکم حضور در مرحله حذفی لیگ اروپا محسوب می‌شود. این در حالی است که سردار در شش بازی اخیر زنیت در لیگ قهرمانان و پریمیر لیگ روسیه غایب بوده و حالا در تقابل با شاگردان اینزاگی به میدان می‌رود.

 

نکته جالب درباره سردار آزمون و تقابلش با لاتزیو این است که او چند سال پیش در رسانه ها به عنوان یکی از گزینه های خط حمله این تیم ایتالیایی محسوب می‌شد اما انتقال وی به تیم آبی پوش پایتخت ایتالیا هرگز اتفاق نیفتاد و سردار انتقال بزرگ را با حضور در تیم زنیت سن پترزبورگ تجربه کرد.

 

1546503

سردار آزمون در آخرین تمرین تیم زنیت پیش از بازی با لاتزیو حضور داشت

 

با این حال حضور سردار در ایتالیا اتفاق ویژه ای برای این فوتبالیست خواهد بود. در تابستان اخیر این ستاره اهل ترکمن صحرا بیش از هر اسم دیگری در رسانه های محلی شهر ناپل مطرح شد و روزنامه های معروف ایتالیایی هم بارها از پیشنهاد ناپولی به وی و مذاکرات بی سرانجام با زنیت گزارش هایی را منتشر کردند. در تحلیل هایی که نوشته شده بود، آزمون بازیکنی کم تجربه اما با استعداد خوانده می‌شد که برای خط حمله تیم ناپولی که هواداران کم طاقتی دارد، بازیکنی نامناسب جلوه می‌کرد.

 

در نهایت این انتقال به دلیل مخالفت صریح باشگاه روس انجام نشد اما حالا آزمون فرصت این را دارد تا با درخشش در استادیوم المپیکوی شهر رم، توانایی خود را به رخ طرفداران فوتبال در کشور چکمه نشان دهد و از حذف تیمش جلوگیری کند. البته او به دلیل ابتلا به ویروس کرونا چند هفته ای از بازی ها دور بود و شاید آن آمادگی ویژه را نداشته باشد. روزنامه نگاران حوزه تیم لاتزیو هم در نشست مطبوعاتی شب گذشته از سماک سرمربی زنیت در این خصوص سوال کردند و او گفت نمی‌تواند «انتظار ویژه» از آزمون داشته باشد چرا که چند هفته بازی نکرده است.

 

1546620

چیرو ایموبیله مهاجم اول تیم لاتزیو امشب دوئل ویژه ای با سردار آزمون برای گلزنی خواهد داشت

 

یکی دیگر از تقابل های جذاب این بازی رویارویی سردار آزمون با چیرو ایموبیله مهاجم تیم لاتزیوست که او هم پس از غیبت در دو بازی قبلی، این بار به ترکیب بازگشته و طبق پیش بینی ویری کاپرتا جزو 11 نفر ابتدایی تیمش خواهد بود. ایموبیله 30 ساله که فصل گذشته کفش طلای سری آ را به دست آورد، 107 گل با پیراهن لاتزیو به ثمر رسانده و امشب دوئل جذابی را برای گلزنی با مهاجم ایرانی تیم زنیت سن پترزبورگ خواهد داشت.

 

آزمون که همچون ایموبیله به عنوان آقای گل پای به میدان خواهد گذاشت این فصل در 11 بازی لیگ روسیه شش گل به ثمر رسانده اما همچنان در حسرت نخستین گل اروپایی خود است. زنیت هم در 4 بازی اخیر لیگ قهرمانان تنها یک امتیاز کسب کرده که آن هم مقابل همین لاتزیو بود و حالا یاران سردار آزمون برای حفظ شانس صعود خود، ملزم به کسب برتری در برابر لاتزیو هستند.

 

1546504

آزمون سابقه گلزنی به اتلتیکومادرید و بایرن مونیخ را در لیگ قهرمانان اروپا دارد

دیدگاه‌ها