کد خبر : 1721092 | 04 آذر 1399 ساعت 14:18 | 28.2K بازدید | 1 دیدگاه

مهدی پور به جای فرشید؛ باقری می ماند

ضربه سر فرشاد احمد زاده روی سر فرشید باقری حواشی تلخی را برای این بازیکن پدید آورد. در فضای مجازی خیلی ها به این بازیکن خرده گرفتند.

مهدی پور به جای فرشید؛ باقری می ماند

به گزارش "ورزش سه"، شدت این انتقادات به حدی بود که فرشید از محمود فکری و باشگاه استقلال عاجزانه خواست اجازه دهند او به تیم جدید ملحق شود؛ هر چند با توجه به بسته شدن پنجره نقل و انتقالات او در صورت جدایی از استقلال نمی تواند به تیم جدیدی ملحق شود و برای جابجایی باید تا پنجره زمستانی منتظر بماند. در حال حاضر تنها بازیکنانی می توانند وارد ترکیب تیم ها شوند که با هیچ تیمی قرارداد نداشته باشند.

 

محمود فکری با این درخواست مخالفت کرد و بر این عقیده است فرشید همانند هم بازیکنان در دیدار با فولاد با همه توان بازی کرد و یک لحظه گم کردن یار در ضربه ایستگاهی اشتباهی است که مدافعان هم مرتکب می شوند چه رسد به هافبک ها به خصوص که فرشاد احمد زاده از عقب به فضا اضافه شد.

 

فرشید باقری به خاطر فشاری که بعد از بازی با فولاد متحمل شده شاید برای بازی با ماشین سازی استراحت کند و جای خود را به مهدی پور بدهد اما هم چنان یکی از مهره های مورد اعتماد محمود فکری است و با بهتر شدن شرایط بار دیگر شانس بازی در ترکیب تیم آبی را به دست خواهد آورد.

دیدگاه‌ها