کد خبر : 1721095 | 04 آذر 1399 ساعت 14:25 | 8.2K بازدید | 0 دیدگاه

عاشوری سرمربی بادران می شود

تیم بادران که در هفته نخست بازی ها با یک گل مغلوب استقلال خوزستان شد در شرف انتخاب سرمربی جدید خود است.

عاشوری سرمربی بادران می شود

به گزارش" ورزش سه"، بعد از خداحافظی فرهاد کاظمی با تیم بادران این باشگاه دسته اولی تلاش خود را برای سرمربی جدید آغاز کرده و گزینه اول این تیم برای سرمربیگری محسن عاشوری به شمار می رود. مربی ای که در دو فصل گذشته ابتدا خوشه طلایی را قهرمان لیگ 2 کرد و فصل گذشته در اولین حضور در لیگ یک به همراه این تیم به عنوان چهارمی دست پیدا کرد.

 

این مربی که در هفته های اخیر درگیر بیماری پدر و در نهایت در گذشت او بود مذاکره با چند تیم دسته اولی را رد کرد اما به بهبود شرایط روحی و روانی برای مذاکره با باشگاه بادران در تهران بسر می برد و به نظر می رسد در ساعات آینده به عنوان سرمربی جدید این تیم معرفی شود.

 

هافبک خلاق و سال های دور پرسپولیس در روزهای اخیر با اصرار شهردار نوشهر برای احیای دوباره فوتبال این شهر مواجه شد اما به دلیل حضور تیم شهرداری نوشهر در مرحله دوم لیگ 3 این پیشنهاد را رد کرد و ضمن تشکر از شهردار نوشهر ابراز امیدواری کرد در شرایطی بهتر دین خود را به فوتبال نوشهر ادا کند.

بدون شک بادران که در فصول گذشته یکی از تیم های خوب لیگ یک بشمار می رفته به دنبال صعود به لیگ برتر با محسن عاشوری است اما باید به این نکته مهم هم توجه داشت این مربی هدایت تیمی را برعهده می گیرد که هیچ نقشی در بستن آن نداشته است.

 

دیدگاه‌ها