کد خبر : 1721097 | 04 آذر 1399 ساعت 14:37 | 11.8K بازدید | 0 دیدگاه

بابایی: برای بازی استقلال صددرصد آماده‌ام

مهاجم ماشین سازی به بازی مهم این تیم در تقابل با استقلال اشاره دارد و اینکه برای این بازی با توجه به تجربه یک سرماخوردگی سخت آماده است و در صورت صلاحدید بازی خواهد کرد.

بابایی: برای بازی استقلال صددرصد آماده‌ام

پیمان بابایی، مهاجم ماشین سازی در گفت و گو با خبرنگار "ورزش سه" درخصوص تقابل این هفته این تیم مقابل استقلال در تهران اظهار داشت: بعد از بازی خوبی که مقابل ذوب آهن داشتیم و با بدشانسی برد را با تساوی عوض کردیم کاملا خودمان را برای این بازی مهم مقابل استقلال آماده کردیم و به نظرم عیار تیم ما در این مسابقه می تواند مشخص شود.


وی ادامه داد: استقلال با توجه به باخت هفته قبل خود قطعا در خانه به دنبال این است که سه امتیاز را حفظ کند اما ما هم برای این بازی برنامه داریم و امیدواریم دست پر به تبریز برگردیم. کاملا استقلال را آنالیز کردیم و امیدوارم با تلاش بچه ها و کادرفنی بهترین نتیجه را در این بازی کسب کنیم.


مهاجم ماشین سازی در خصوص اینکه شنیده می شود به واسطه سرماخوردگی شاید به این بازی نرسد، گفت: من بعد بازی با ذوب آهن دچار سرماخوردگی شدم که همان موقع کارهای درمانی را زیر نظر کادرپزشکی تیم شروع کردم. شرایط خوبی دارم و اگر کادر فنی صلاح بداند برای این بازی مشکلی ندارم.


وی درخصوص اینکه آیا هنوز به آمادگی کامل نرسیده که توسط سرمربی تنها در دقایق پایانی به میدان می آید، گفت: من آمادگی کامل دارم اما اینکه بازی کنم یا نکنم بسته به نظر سرمربی تیم دارد. برای این بازی هم اینکه بازی کنم یا نکنم به نظر کادرفنی بستگی دارد اما برای این بازی مهم صددرصد آماده هستم.

دیدگاه‌ها