کد خبر : 1721100 | 04 آذر 1399 ساعت 14:42 | 9.4K بازدید | 0 دیدگاه

ذوب آهن و کناره گیری از لیگ؛ منتفی شد

در حالی که صحبت از کناره گیری ذوب آهن از لیگ برتر بود؛ به خاطر اشتباهات داوری علیه این تیم در دو هفته ابتدایی خوشبختانه این تیم نامه ای مبنی بر کناره گیری از بازی ها به سازمان لیگ نفرستاده است.

ذوب آهن و کناره گیری از لیگ؛ منتفی شد

به گزارش "ورزش سه"، سهیل مهدی سرپرست کمیته مسابقات بدین موضوع اشاره کرده و گفته است:« تا کنون  نامه‌ای از ذوب‌آهن دریافت نکرده‌ایم اما این باشگاه از تیم‌های خوب، ریشه‌دار و قدیمی ما است. دلخوری‌های ذوب‌آهن ما را هم ناراحت می‌کند اما بخشی از این دلخوری‌ها به دلیل حوادث فوتبال است. برنامه‌ریزی خاصی در این ماجرا وجود ندارد و برخی اتفاق‌ها هم ابتدا باید مورد قضاوت قرار بگیرد.باید این اتفاقات مورد بررسی قرار بگیرد و برخی مواقع با فرد متخلف برخورد هم شده اما سایر مسائل به حوادث و فوتبال برمی‌گردد. امیدواریم باشگاه ذوب‌آهن هم زودتر روی دیدارهای آینده‌اش متمرکز شود تا نتایج دلخواهش را در آن بازی‌ها کسب کند.»

 

سهیل مهدی هم چنین در خصوص تنش های به وجود آمده در دو هفته ابتدایی گفت: « بخشی از این تنش‌ها به تغییراتی که در تیم‌ها حاکم شده است برمی‌گردد و به برنامه‌ریزی و سازمان لیگ ارتباطی ندارد. وقتی دستمزدها بالاتر می‌رود و باشگاه‌ها درآمدهایی مانند بلیت‌فروشی را به دلیل نبود تماشاگر در ورزشگاه از دست می‌دهند، این مسائل باشگاه را به سمت تنظیمات جدید می‌برد که باید آنها را مدیریت کند. حدود 18، 19 سال بود که با چنین فضایی مسابقات باشگاهی ما برگزار نمی‌شد و سود و دستمزدها روندی منطقی داشت. متأسفانه امسال دستمزد بازیکنان بالا رفته و باشگاه‌ها هم باید این موضوع را مدیریت کنند تا تنظیمات به روز اول و شرایط عادی برگردد. تا زمانی که با تغییرات جدید هماهنگی حاصل شود شاهد این تنش‌ها هستیم و این موضوع هم عادی است. امیدوارم زودتر باشگاه‌ها به ثبات برسند و تنش‌ها کمتر شود.»

 

دیدگاه‌ها