کد خبر : 1721107 | 04 آذر 1399 ساعت 14:35 | 35.7K بازدید | 1 دیدگاه

مدافع سابق رئال جانشین پیکه در بارسلونا؟

پس از مصدومیت جرارد پیکه و دوری طولانی مدت او از میادین بارسا چاره ای جز جذب یک مدافع در انتقالات زمستانی ندارد.

مدافع سابق رئال جانشین پیکه در بارسلونا؟

به گزارش "ورزش سه"، جرارد پیکه در بازی بارسا و اتلتیکو از ناحیه رباط داخلی و نیز رباط صلیبی زانوی راست دچار مصدومیت شد. پزشکان برای او دوری 4 تا 6 ماه را پیش بینی کرده اند و این یعنی بارسا برای پر کردن جای خالی او باید یک مدافع جدید جذب کند.

ساموئل اومتیتی، کلمنت لنگله و رونالد آرائوخو تنها مدافعان میانی تخصصی بارسا هستند و از بین این سه، تنها لنگله شرایط بازی دارد. اومتیتی دو هفته دیگر به میادین بر می گردد و آرائوخو هم شرایط مشابه اومتیتی دارد.

 

 

1545894

 

 

بارسا در زمستان قطعا برای خرید مدافع دست به کار خواهد شد و هرچند گزینه اول این باشگاه اریک گارسیا مدافع سیتی است ولی باشگاه انگلیسی حاضر به تخفیف دادن نیست و بارسا که مشکلات اقتصادی دارد، بعید است بتواند با وضعیت فعلی گارسیا را جذب کند.

 

 

1546621

 

 

طبق ادعای ال چیرینگیتو، بارسا حالا گزینه جذب اسکیل گارای مدافع آرژانتینی سابق رئال مادرید و والنسیا را بررسی می کند. گارای 34 ساله پس از اتمام قراردادش با والنسیا بدون تیم است و جذب او برای بارسا هزینه ای نخواهد داشت.

گارای در دوران حضور مورینیو و در فصل 11-2010  چند بازی برای رئال انجام داد ولی اوج درخشش او در والنسیا بود. او سابقه بازی برای آلبی سلسته را هم دارد.

 

دیدگاه‌ها