کد خبر : 1721176 | 04 آذر 1399 ساعت 20:03 | 9.1K بازدید | 0 دیدگاه

فران تورس: خوشحالم گواردیولا تمدید کرد

فران تورس، ستاره جدید منچسترسیتی مدعی شد به خوبی در تیم جدیدش جا افتاده است.

فران تورس: خوشحالم گواردیولا تمدید کرد

به گزارش "ورزش سه"، عملکرد درخشان فران تورس در ترکیب والنسیا باعث شد سیتیزن ها در تابستان امسال برای خرید او اقدام کنند. فران تورس در هفته های اخیر خصوصا در ترکیب تیم ملی اسپانیا عملکرد فوق العاده ای داشته و حتی موفق به هت تریک برابر تیم ملی آلمان نیز شده است. حالا فران تورس از تمدید قرارداد پپ گواردیولا با منچسترسیتی ابراز خوشحالی کرد.

 

فران تورس گفت: "همه ما بسیار خوشحالیم که پپ گواردیولا برای سالهای بیشتری در کنار ما می ماند. امیدواریم گواردیولا بتواند موفقیت های بیشتری برای منچسترسیتی به ارمغان بیاورد و همه ما از این خبر خوشحال هستیم. از زمانی که راهی سیتی شدم دریافتم بازی کردن زیر نظر گواردیولا برای من یک فرصت بسیار خوب خواهد بود،

 

1546709

 

البته می دانستم که شرایط به دلیل تغییر لیگ و کشور دشوار است، اما هر روز سخت تلاش می کنم تا فرصت بازی در ترکیب اصلی تیم را داشته باشم. هدفم این است که به شدت کار کنم تا سرمربی برای میدان به من اعتماد کند. وقتی باشگاهی مانند منچسترسیتی برای جذب شما اقدام می کند انگیزه بزرگی در یک بازیکن ایجاد می شود، اما من می دانستیم انتظارات زیادی از من وجود دارد. منچسترسیتی باشگاه بزرگی است که به شما برای سازگاری با شرایط کمک می کند و هم تیمی هایم نیز در این مسیر نقش مهمی ایفا کردند.

 

من رابطه ای صمیمی با بازیکنان اسپانیایی خصوصا اریک گارسیا دارم، زیرا او با در اردوی تیم ملی نیز هم تیمی هستم. اما در کل همه بازیکنان برای تطبیق یافتن من با شرایط کمک کردند. بازی کردن به عنوان مهاجم پست طبیعی من نیست اما در آنجا نیز راحت هستم و فقط تلاش می کنم در ترکیب قرار گرفته و بیشتر موفق به گلزنی شوم."

دیدگاه‌ها