کد خبر : 1721192 | 04 آذر 1399 ساعت 22:05 | 51.5K بازدید | 0 دیدگاه

بچه غول به دنبال یک رکورد تاریخی در اروپا

گلزنی برابر کلوب بروژ می تواند رکورد بزرگی را به نام ارلینگ هالند کند.

بچه غول به دنبال یک رکورد تاریخی در اروپا

به گزارش "ورزش سه"، حدود یک سال قبل بود که نام ارلینگ هالند با درخشش در ترکیب تیم سالزبورگ مطرح شد و او با گلزنی در لیگ قهرمانان مسیر درخشش خود را آغاز کرد. در این یک سال ستاره نروژی به یکی از بهترین مهاجمان جهان تبدیل شده و به نظر می رسد در ادامه آینده درخشانی پیش روی او وجود دارد. بسیاری او را نامزد جانشینی لیونل مسی و کریستیانو رونالدو در یک دهه آتی می دانند.

 

1545935

 

ارلینگ هالند با زدن پنج گل در سه بازی اول خود در لیگ قهرمانان در این زمینه در کنار دیدیه دروگبا رکورددار است. اما او در راه رسیدن به 10 گل به تنهایی رکورددار بوده و تنها بعد از هفت دیدار در مهم ترین تورنمنت اروپایی به این موفقیت دست یافته است. اما امشب ارلینگ هالند می تواند رکورد سریع ترین بازیکنی که با 15 گل در لیگ قهرمانان دست یافته را نیز از آن خود کند.

 

امشب دورتموند به مصاف کلوب بروژ خواهد رفت و ارلینگ هالند می تواند به این رکورد تنها بعد از 12 حضور در لیگ قهرمانان دست یابد. البته حتی اگر امشب نیز این اتفاق رخ ندهد، به نظر می رسد این رکورد از آن مهاجم نروژی باشد. رود فان نیستلروی و روبرتو سولدادو بعد از 19 بازی به رکورد 15 گل رسیدند و ارلینگ هالند به جز بازی امشب، شش مسابقه دیگر فرصت دارد تا این رکورد را به تنهایی به نام خود کند.

دیدگاه‌ها