کد خبر : 1721193 | 04 آذر 1399 ساعت 22:24 | 40.3K بازدید | 0 دیدگاه

مقصد ستاره ناراضی اینتر مشخص شد؟

ممکن است کریستن اریکسن، ستاره دانمارکی اینتر در فصل زمستان راهی دورتموند شود.

مقصد ستاره ناراضی اینتر مشخص شد؟

به گزارش "ورزش سه"، دیگر تقریبا به نظر می رسد جدایی کریستن اریکسن از اینتر در فصل نقل و انتقالات زمستانی قطعی باشد و این هافبک خلاق تنها بعد از یک فصل حضور در ایتالیا این کشور را ترک خواهد کرد. آنتونیو کونته به وضوح نشان داده علاقه ای به استفاده از کریستن اریکسن در ترکیب نداشته و او در اولویت های سرمربی ایتالیایی جایی ندارد.

 

1539705

 

همچنین چند روز قبل پپ ماروتا، مدیر ورزشی اینتر در پاسخ به احتمال جدایی کریستن اریکسن در فصل زمستان مدعی شد این باشگاه بازیکنی را به زور نگه نمی دارد و اینگونه تلویحا جدایی او را تایید کرد. اما کالچومرکاتو امروز در گزارشی مدعی شد دورتموند اخیرا برای خرید کریستن اریکسن وارد عمل شده و قصد دارد در ماه ژانویه او را جذب کند.

 

باشگاه آلمانی در ماه اوکتبر برای جذب کریستن اریکسن وارد غمل شده و در حال رایزنی با مدیران اینتر برای نهایی کردن این قرارداد است. زنبورها در این فصل می خواهند سلطه طولانی مدت بایرن مونیخ در بوندسلیگا پایان دهند و انتقال هافبک خلاقی مانند کریستن اریکسن می تواند به آنها در این مسیر کمک کند. به جز دورتموند، پاری سن ژرمن نیز شرایط جذب کریستن اریکسن را جویا شده و می تواند یکی از گزینه های انتقال او لقب گرد. همچنین شایعاتی در مورد احتمال معاوضه این بازیکن با گرانیت ژاکا، هافبک سوئیسی آرسنال نیز مطرح شده است.

دیدگاه‌ها