کد خبر : 1721203 | 04 آذر 1399 ساعت 23:18 | 13.9K بازدید | 1 دیدگاه

رن 1 - 2 چلسی؛ صعود قطعی شد

چلسی در دیداری دشوار موفق شد 1-2 رن را مغلوب کند.

رن 1 - 2 چلسی؛ صعود قطعی شد


به گزارش "ورزش سه"، آبی های لندن در شبی که تیمو ورنر موقعیت های خوبی را از دست داد، با گل دقیقه 90 اولویه ژیرو در نهایت 1-2 به برتری دست یافته و به روند درخشان هفته های اخیر خود ادامه دادند.

 

1546728

 

چلسی بازی را بهتر آغاز کرد و در دقیقه چهار فاصله ای تا زدن گل اول نداشت، اما تیمو ورنر به شکلی عجیب و باورنکردنی در دهانه دروازه ارسال کالوم هودسون اودوی را به آسمان کوبید.

 

اما حملات این تیم ادامه یافت و در نهایت آبی های لندن در دقیقه 20 به گل اول دست یافتند. روی پاس عمقی و تماشایی میسون مونت، هودسون اودوی مقابل دروازه رن در موقعیتی تک به تک قرار گرفته و با ضربه ای دقیق موفق به زدن گل اول شد.

 

1546730

 

1546731

 

در دقیقه 30 و روی ارسال بن چیلول بود که خود میسون مونت در دهانه دروازه صاحب موقعیت گلزنی شد، اما گومیس با خروجی موفق این ضربه را مهار کرد. در اواخر نیمه اول دوکو با گذر از سد چیلول روی دروازه چلسی ارسال کرد، اما ضربه ژیراسی با مهار خوب مندی همراه شد و در نهایت چلسی با برتری 0-1 راهی رختکن شد.

 

در همان اوایل نیمه دوم بود که میسون مونت باز هم با ارسال یک پاس تماشایی این بار تیمو ورنر را صاحب فرصت گلزنی کرد، اما لی سیلیکی دروازه رن را نجات داد.

 

در ادامه جریان بازی آرام شد و دو تیم بیشتر در میانه میدان صاحب توپ بودند. در دقیقه 72 رن صاحب بهترین فرصت برای زدن گل برتری شد، اما مندی با مهاری درخشان ضربه ژیراسی را از زاویه ای بسته دفع کرد.

 

دقایقی بعد رن فاصله ای تا زدن گل تساوی نداشت، اما مندی ابتدا ضربه نیامسی را مهار کرده و در ادامه روی خط دروازه موفق به بازگرداندن ضربه انزونزی شد.

 

اما در دقیقه 85 بالاخره رن به گل تساوی دست یافت. ژیراسی در دهانه دروازه صاحب موقعیت گلزنی شد و با ضربه سر از فاصله نزدیک دروازه مندی را باز کرده و گل تساوی را به ثمر رساند.

 

اما در دقیقه 90 چلسی به گل دوم دست یافت. روی پاس حکیم زیاش این تیمو ورنر بود که در موقعیتی تک به تک نتوانست دروازه را باز کند، اما روی ریباند اولیویه ژیرو با ضربه سر کار را تمام کرد تا چلسی با این برتری صعود خود به دور بعد را قطعی سازد.

دیدگاه‌ها