کد خبر : 1721217 | 05 آذر 1399 ساعت 01:23 | 18.5K بازدید | 2 دیدگاه

منچستریونایتد 4-1 باشاکشهیر: انتقام به روش شیاطین

منچستریونایتد در دیداری از مرحله گروهی لیگ قهرمانان با نتیجه 4-1 استانبول باشاکشهیر را شکست داد.

منچستریونایتد 4-1 باشاکشهیر: انتقام به روش شیاطین

به گزارش "ورزش سه"، شاگردان اوله‌گنار سولسشر که در دیدار رفت با نتیجه 2-1 مغلوب باشاکشهیر شده بودند، در دیدار امشب به لطف درخشش برونو فرناندز و مارکوس راشفورد به برتری 4-1 رسیدند. 

منچستریونایتد بازی را هجومی آغاز کرد و چیزی نمانده بود که در همان دقیقه 2 بازی، مارکوس راشفورد روی یک حرکت انفرادی دروازه حریف را باز کند اما ضربه او را گونوک دفع کرد.

برتری یونایتدها ادامه داشت تا اینکه در دقیقه 7 سرانجام این تیم به گل رسید. روی یک ضربه کرنر از سمت راست دروازه استانبول باشاکشهیر بود که ارسال الکس تلس با ضربه سر مدافع حریف پشت محوطه جریمه به برونو فرناندز رسید و او هم با یک شوت تماشایی، دروازه را باز کرد.

 

1546748

 

حملات یونایتدها بعد از این گل هم ادامه پیدا کرد و در دقیقه 12، راشفورد با یک حرکت تماشایی دروازه حریف را باز کرد اما داور به دلیل آفساید این گل را نپذیرفت.

بازیکنان میزبان همچنان توپ و میدان را در اختیار داشتند تا اینکه در دقیقه 19 به گل دوم رسیدند. این روی ارسال تلس از سمت چپ بود که با اشتباه گونوک در دفع توپ، برونو فرناندز صاحب موقعیت شد و با یک ضربه راحت کار را تمام کرد.

 

1546749

 

بعد از این گل بازیکنان میهمان پیش کشیدند و در دقیقه 23، این تیم صاحب یک ضربه آزاد در موقعیتی مناسب شد اما ناهماهنگی باعث شد تا این فرصت به راحتی از دست برود.

5 دقیقه بعد بار دیگر باشاکشهیر صاحب موقعیت شد اما این بار هم ارسال ویسچا از بالای دروازه یونایتد به بیرون رفت.

در حال که تیم میهمان به دنبال کم کردن فاصله بود، منچستریونایتد در دقیقه 33 صاحب یک ضربه پنالتی شد. امبومبو در تلاش برای متوقف کردن مارکوس راشفورد او را در محوطه جریمه سرنگون کرد و داور هم نقطه پنالتی را نشان داد؛ تصمیمی که توسط VAR تایید شد. خود راشفورد پشت ضربه قرار گرفت و برخلاف جهت حرکت گونوک دروازه را باز کرد.

 

1546750

 

بعد از این گل بار دیگر بازیکنان باشاکشهیر پیش کشیدند و در دقیقه 39، دمبا با می توانست با ضربه سر اختلاف را به دو گل کاهش بدهد اما ضربه او راهی به چهارچوب دروازه یونایتد پیدا نکرد. چهار دقیقه بعد بار دیگر دمبا با صاحب موقعیت شد اما این بار ضربه او بعد از برخورد به مگوایر به بیرون رفت و در نهایت نیمه اول با همان سه گل به سود منچستریونایتد به پایان رسید.

نیمه دوم را هم منچستریونایتد بهتر آغاز کرد و در دقیقه  49، روی پاس برونو فرناندز، این ادینسون کاوانی بود که صاحب موقعیت شد اما ضربه او بعد از برخورد به بازیکن حریف به بیرون رفت.

یک دقیقه بعد نوبت ویسچا بود که با یک شوت از راه دور، شانس خود را برای باز کردن دروازه منچستریونایتد امتحان کند اما داوید دخیا با یک واکنش به موقع، مانع از باز شدن دروازه تیمش شد.

در ادامه بازیکنان منچستریونایتد توپ و میدان را در اختیار داشتند؛ هرچند تلاش زیادی برای رسیدن به گل انجام نمی‌دادند. بازی با همین روند ادامه داشت تا اینکه در دقیقه 76، تیم میهمان توانست یکی از گل های خورده را جبران کند.

روی یک ضربه آزاد بود که توروچ با یک ضربه تماشایی، توپ را از روی دیوار دفاعی یونایتد عبور داد و تلاش دخیا برای دفع توپ هم ثمری نداشت و علی رغم اینکه او توپ را برگشت داد، داور با استفاده از تکنولوژی خط دروازه اعلام کرد که توپ وارد دروازه شده است.

چهار دقیقه بعد ویسچا می‌توانست اختلاف را به حداقل کاهش بدهد اما ضربه تماشایی او به تیر دروازه منچستریونایتد برخورد کرد.

در دقایق پایانی هر دو تیم به دنبال زدن گل های بعدی بودند تا اینکه در وقت‌های تلف شده، یونایتد به گل چهارم رسید. روی همکاری کاوانی و فن د بیک، گرین‌وود راهی دروازه باشاکشهیر شد و پاس در عرض او را دنیل جیمز در موقعیتی تک به تک به راحتی تبدیل به گل کرد تا یونایتد به برتری 4-1 برسد.

دیدگاه‌ها