کد خبر : 1721244 | 05 آذر 1399 ساعت 09:40 | 13.7K بازدید | 0 دیدگاه

پیرلو: موراتا یکی از بهترین مهاجمین دنیا می‌شود

آندره‌آ پیرلو سرمربی یووه بعد از پیروزی مقابل فرنتس‌واروش به لطف گل ثانیه‌های آخر آلوارو موراتا از او تقدیر کرد و گفت موراتا می‌تواند یکی از بهترین مهاجمین دنیا باشد.

پیرلو: موراتا یکی از بهترین مهاجمین دنیا می‌شود

به گزارش "ورزش سه"، یوونتوس دیشب در خانه خود به مصاف فرنتس واروش رفت و با گلهای کریستیانو رونالدو و آلوارو موراتا موفق شد حریفش را 2-1 شکست دهد. آندره‌آ پیرلو سرمربی یوونتوس در پایان بازی به تحسین موراتا که با گلزنی در وقت‌های تلف شده انتهای بازی پیروزی را برای تیمش به ارمغان آورد پرداخت و گفت این مهاجم اسپانیایی می‌تواند یکی از بهترین مهاجمین دنیا باشد.

 

1546798

 

موراتا با گلی که در دقیقه 92 بازی دو تیم به ثمر رساند پیروزی یوونتوس را ممکن کرد تا شاگردان پیرلو صعودشان از گروه G چمپیونزلیگ را قطعی کنند. موراتا در چهار بازی یووه در لیگ قهرمانان این فصل تا کنون چهار گل برای تیمش به ثمر رسانده است.

 

پیرلو در پایان بازی در کنفرانس خبری گفت: " موراتا بازیکن قدرتمندی است و تنها با ثبات و اعتماد به نفس احتیاج دارد. موراتا اگر از نظر روحی وضع خوبی داشته باشد می‌تواند هر کاری بکند. موراتا می‌تواند یکی از بهترین مهاجمین دنیا بشود. اگر آلوارو خوب تمرین کند و آمادگی بالایی داشته باشد و بازی کند و گل بزند، می‌تواند نه تنها برای یووه بلکه برای تیم ملی کشورش به یک بازیکن کلیدی تبدیل بشود".

 

1546801

 

سرمربی یوونتوس درباره عملکرد تیمش در این بازی هم گفت: " همیشه لازم نیست خوب بازی کنید تا برنده شوید ولی اگر خوب بازی کنید معمولاً برنده خواهید شد. ما امروز مشکلاتی داشتیم به خصوص از نظر نوع نگاه مان به بازی. من در ابتدای بازی از بچه ها خواسته بودم با ذهنیت دیگری وارد زمین بشوند و کار کنند چون می دانستیم در مقابل حریف سختی قرار داریم. می دانیم که اگر بازی را به بهترین شکل شروع نکنید دچار مشکل خواهید شد. ولی بازیکنان ما به این شرایط خوب واکنش نشان دادند و تا لحظه آخر برای پیروزی تلاش کردند".

 

 

دیدگاه‌ها