کد خبر : 1721263 | 05 آذر 1399 ساعت 11:17 | 13.8K بازدید | 0 دیدگاه

برونو سرحال باشد، یونایتد پیروز می‌شود(عکس)

گل اول برونو فرناندس ستاره یونایتد با باشاک‌شهیر یکی از زیباترین گلهای مسابقات دیشب چمپیونزلیگ بوده و بسیار مورد توجه قرار گرفته است.

برونو سرحال باشد، یونایتد پیروز می‌شود(عکس)

به گزارش "ورزش سه"، برونو فرناندس ستاره پرتغالی منچستریونایتد در جریان پیروزی 4-1 شیاطین سرخ بر باشاک‌شهیر ترکیه نقش مهمی داشت و دو گل از چهار گل تیمش را به ثمر رساند. فرناندس اما اولین گل خود را در دقیقه 7 آنچنان زیبا وارد دروازه حریف کرد که از آن به عنوان زیباترین گل مسابقات دیشب لیگ قهرمانان یاد شده است.

 

1546835

 

یونایتد دیشب در حالی در اولدترافورد میزبان قهرمان ترکیه بود که در بازی رفت مقابل این تیم با شکست 2-1 بدرقه شده بود. از همان لحظه شروع بازی مشخص بود که شاگردان سولسشر می خواهند انتقام بازی رفت را از ترکیه‌ای‌ها بگیرند. راشفورد و مارسیال در همان دقایق اول چند فرار به محوطه جریمه باشاک‌شهیر داشتند که تیم ترک را نگران کرد.

 

اما مثل بسیاری از بازی‌های اخیر یونایتد، این برونو فرناندس بود که اولین گل تیم را به ثمر رساند. یک گل زیبا و تماشایی. بعد از ارسال کرنر توسط یونایتد بازیکنان باشاک‌شهیر توپ را با سر دفع کردند اما توپ در مرز محوطه جریمه به هافبک پرتغالی رسید تا او با شوتی سرضرب و تماشایی دروازه باشاک شهیر را باز کند.

 

1546833

 

1546834

شوت سرکش برونو فرناندس از مرز محوطه جریمه که یکی از زیباترین گلهای مسابقات دیشب لیگ قهرمانان بود

 

تیم سولسشر به دلیل ضعف تهاجمی مدتی است با انتقادهای زیادی مواجه بوده. برای مثال آنها این هفته در لیگ برتر به سختی و در یک بازی جنجالی موفق شدند وست برامویچ را 1-0 از پیش رو بردارند و حتی با انتقاد هواداران خود مواجه شدند.

 

1546836

 

اما برونو فرناندس در بازی دیشب نه تنها قفل دروازه حریف را خیلی زود باز کرد و یک گل تماشایی برای شیاطین سرخ به ثمر رساند بلکه در ادامه بازی بعد از گذشت چند دقیقه گل دوم تیمش را هم زد تا مهمترین نقش را در این پیروزی بازی کند. فرناندس دقایقی بعد می توانست گل سوم خود را هم از روی نقطه پنالتی به ثمر برساند که پنالتی را به هم تیمی اش راشفورد واگذار کرد تا محبوبیتی بیش از پیش نزد هواداران یونایتد پیدا کند.

 

 

دیدگاه‌ها