کد خبر : 1721296 | 05 آذر 1399 ساعت 14:00 | 64.1K بازدید | 2 دیدگاه

رونالدو لباسش را نداد چون نگذاشتم دریبل بزند(عکس)

بازیکن مجارستانی فرنتس واروش می‌گوید کریستیانو رونالدو روز 4 نوامبر به دلیل اینکه در بازی رفت یوونتوس و فرنتس واروش گل نزده بود پیراهنش را با او عوض نکرده است.

رونالدو لباسش را نداد چون نگذاشتم دریبل بزند(عکس)

به گزارش "ورزش سه"، بعد از پیروزی دیشب یوونتوس مقابل فرنتس واروش در شهر تورین صحبتهای یک بازیکن این تیم مجارستانی درباره رفتار رونالدو در بازی رفت دو تیم خبرساز شد.

 

مارسل هایتسر ستاره فرنتس واروش مدعی شد در بازی اول دو تیم در مرحله گروهی لیگ قهرمانان که روز 4 نوامبر برگزار شد وقتی در پایان بازی به سراغ رونالدو رفته تا پیراهنش را با او عوض کند رونالدو از اینکه نتوانسته بوده در بازی گل بزند آنقدر عصبانی بوده که درخواست او را رد کرده است.

 

1546900

 

در آن بازی که در شهر بوداپست برگزار شد یوونتوس موفق شد حریف مجار را 4-1 شکست دهد. آلوارو موراتا 2 گل و پائولو دیبالا 1 گل برای یووه زدند و لاشا دوالی بازیکن مجارستانی هم یک گل به خودی زد تا در نهایت یوونتوس به راحتی به پیروزی برسد. رونالدو در این بازی هر چه تلاش کرد نتوانست به گل برسد.

 

هایستر بازیکن فرنتس واروش با یادآوری خاطره اش از آن بازی گفت: " وقتی به سراغ رونالدو رفتم به نظرم خیلی عصبانی و خشمگین بود. وقتی از او پرسید که حاضر است پیراهنش را با من عوض کند یا نه با حرکت دست و چهره عصبانی اشاره کرد که دور بشوم. فکر کنم علت عصبانیتش این بود که به ما گل نزده بود. یا شاید هم علتش این بود که وقتی می خواست من را دریبل بزند توپ را از او گرفته بودم و این عصبانی اش کرده بود".

 

بازیکن فرنتس واروش در ادامه صحبتهایش گفت: " از صحنه ای که نگذاشتم رونالدو دریبلم کند و توپ را از او گرفتم یک عکس گرفته شده که آن را در اینستاگرام خودم منتشر کردم. این بهترین تجربه زندگی من بود".

 

رونالدو در آن بازی بعد از مثبت شدن تست کرونایش مدتی در قرنطینه سپری کرد و دومین بازی اش برای یووه را پشت سر می گذاشت و در پایان بازی گفته می شد در زمین سنگین راه می رفته و نمی توانسته مثل همیشه به راحتی بدود. همین باعث شد شوخی های زیادی با او در شبکه های اجتماعی صورت بگیرد.

 

1546899

 

شوخی با رونالدو بعد از بازی: کریستیانو رونالدو – سلطان پرسینگ

 

 

دیدگاه‌ها