کد خبر : 1721307 | 05 آذر 1399 ساعت 14:55 | 17.2K بازدید | 2 دیدگاه

اسکار مینگسا

اولین بازی برای بهترین باشگاه دنیا یک رویاست

اسکار مینگسا شب گذشته اولین بازی خود برای تیم اول بارسا را انجام داد و از این بابت بسیار خوشحال بود.

اولین بازی برای بهترین باشگاه دنیا یک رویاست

به گزارش "ورزش سه"، مصدومیت شدید جرارد پیکه در جریان بازی بارسا و اتلتیکو در کنار دوری ساموئل اومتیتی و رونالد آرائوخو دیگر مدافعان میانی بارسا از میادین، فرصت خوبی را در اختیار اسکار مینگسا قرار داد. مدافع تیم دوم بارسا و محصول لاماسیا که شب گذشته در ترکیب ثابت تیمش برابر دیناکوکیف قرار گرفت و نمایش درخشانی هم داشت.

رونالد کومان سرمربی بارسا در پایان بازی گفت که مینگسا در بازی بعدی بارسا برابر اوساسونا هم فیکس بازی خواهد کرد. او روی گل دوم بارسا نقش مستقیم داشت و به برایثویت پاس گل داد.

 

 

1546906

 

 

مینگسا در پایان بازی گفت:« پس از سال ها حضور در بارسا فرصت پوشیدن پیراهن تیم اول نصیبم شد و بسیار خوشحالم. اولین بازی برای بهترین باشگاه دنیا یک رویاست. تمام هفته قبل را در رویای حضور در ترکیب ثابت بارسا بودم و این مساله کمی باعث استرسم نیز شده بود. به یاد خانواده و دوستانم افتادم که در تمام این سال ها حامی من بودند. امیدوارم این شروع یک اتفاق بزرگ و دوران طولانی فوتبالم در بارسا باشد.»

 

 

1546907

 

 

دیناموکیف:«دینامو خوب بازی کرد ولی به این تیم شانس گلزنی زیادی ندادیم. وقتی توپ از دست می رفت، خوب و متمرکز کار می کردیم و با و بدون توپ، فوتبال زیبایی به نمایش گذاشتیم. امشب همه به من تبریک گفتند و واقعا خوشحالم.»

 

دیدگاه‌ها