کد خبر : 1721312 | 05 آذر 1399 ساعت 15:40 | 14.4K بازدید | 1 دیدگاه

توخل: جرات دارید این سوالات را در رختکن بپرسید

سرمربی پی اس جی با وجود پیروزی تیمش بر لایپزیش، با انتقادات خبرنگاران روبرو شد.

توخل: جرات دارید این سوالات را در رختکن بپرسید

به گزارش "ورزش سه"، پی اس جی در نبرد مرگ و زندگی توانست لایپزیش را با یک گل شکست دهد. این گل روی یک پنالتی مشکوک حاصل شد و در طول مسابقه پی اس جی تنها 2 شوت به دروازه داشت و 60 درصد مالکیت توپ را نیز به حریف داد.

 

 

1546921

 

 

توماس توخل سرمربی پی اس جی هفته هاست که مورد انتقاد رسانه ها قرار دارد و شب گذشته پس از شنیدن انتقادات عصبانی شد. خبرنگاران مرتب در مورد آینده توخل و احتمال برکناری اش می پرسیدند.

توخل در واکنش به این سوالات گفت:« همیشه یک سری سوالات تکراری را می پرسید و به نظر می رسد ما هر نتیجه ای کسب کنیم، انتقادات شما از من تمام نمی شود. اگر جراتش را دارید این سوالات را در رختکن مطرح کنید. امشب ریتم خوبی نداشتیم اما مهم کسب پیروزی بود.»

 

توخل ادامه داد:« شانس های گل زیادی خلق نکردیم ولی با جان و دل دفاع کردیم. در تیم اتحاد و از خود گذشتگی زیادی دیدم و قرار نیست برای کسب پیروزی عذرخواهی کنم. همه نظرات منفی است؟ همه نظرات؟ مشکلی نیست. می خواهم بدانم اگر خوب بازی می کردیم و می باختیم چه می شد؟ برای ما امشب مهمتر از هر چیزی کسب سه امتیاز بود.»

 

 

1545405

 

 

توخل در پایان گفت:« در بازی رفت که با نتیجه 2-1 مغلوب لایپزیش شدیم. آنجا شانس با ما یار نبود و در عوض در این بازی کمی خوش‌شانس بودیم. ما می‌خواهیم هجومی باشیم و این را پیش از این بارها نشان داده‌ایم، اما گاهی اوقات انجام این کار ممکن نیست. ما این فصل 11 بازی در لوشامپیونه و چهار بازی در لیگ قهرمانان انجام داده‌ایم که در این بازی‌ها بازیکنان‌مان در حدود 100 بار مصدوم شده‌اند، یعنی به طور میانگین هفت مصدوم در هر بازی.

ما هفته آینده باید در خانه منچستریونایتد به میدان برویم و امیدوارم مصدومان ما بتوانند تا آن موقع ریکاوری کنند، این در حالی است که روز شنبه هم یک بازی در لوشامپیونه مقابل بوردو داریم. وراتی و نیمار بدون تمرین کافی مقابل لایپزیش به میدان رفتند و این واقعیت ماجراست. شاید با خود بگویید که من همیشه بهانه‌جویی می‌کنم.»

 

دیدگاه‌ها