کد خبر : 1721349 | 05 آذر 1399 ساعت 18:04 | 28.9K بازدید | 0 دیدگاه

تعریف و تمجید جوردی آلبا از خرید جدید بارسلونا

جوردی آلبا معتقد است سرجینیو دِست می تواند برای بارسا مدافع راست بزرگی باشد.

تعریف و تمجید جوردی آلبا از خرید جدید بارسلونا

به گزارش "ورزش سه"، بارسا در غیاب ستاره هایش کار دشواری برای برتری بر دیناموکیف نداشت و این تیم را در زمینش 0-4 شکست داد. هر 4 گل بارسا در نیمه دوم به ثمر رسید و این سرجینیو دِست بود که توانست در ابتدای نیمه دوم قفل دروازه دینامو را باز کند.

 

 

1546908

 

 

جوردی آلبا که در نیمه دوم وارد زمین شد و پاس گل چهارم را هم به آنتوان گریزمان داد، در پایان بازی از سرجینیو دِست تعریف و تمجید کرد:« او جوان است و انگیزه های بالایی دارد. خصوصیات سرجینیو با سبک بازی بارسا هماهنگ است و کاملا به کار تیم می آید. کیفیت او بالاست و می تواند سال ها بازیکنی موثر برای بارسا باشد.»

 

 

1546755

 

 

کومان شب گذشته به متئوس فرناندز، کنراد دلا فوئنته، مینگسا، آلنیا و ریکی پویج نیز برای اولین بار در لیگ قهرمانان میدان داد. آلبا در این رابطه گفت:« خوشحالم که ستاره های جوان تیم فرصت بازی در لیگ قهرمانان را پیدا کردند. کسانی که شانس بازی زیادی ندارند و حالا بر تجربیات شان افزوده شده است.»

 

انتقادات:« 9 سال است برای بارسا بازی می کنم و به این شرایط عادت دارم. تقریبا هر سال همین شرایط است و وقتی نتیجه نمی گیرید، انتقادات طبیعی هستند. امتیازات زیادی از دست داده ایم و البته خوش شانس هم نبوده ایم. تیمی خوب با کادر فنی باکیفیت داریم و این روند را تغییر خواهیم داد.»

 

دیدگاه‌ها