کد خبر : 1721354 | 05 آذر 1399 ساعت 18:20 | 6.6K بازدید | 0 دیدگاه

فن دبیک: کار صعود یونایتد هنوز تمام نشده

دونی فن دبیک، هافبک هلندی منچستریونایتد شب گذشته بالاخره در ترکیب اصلی این تیم قرار گرفت.

فن دبیک: کار صعود یونایتد هنوز تمام نشده

به گزارش "ورزش سه"، دونی فن دبیک از زمان انتقال 40 میلیون پوندی از آژاکس به منچستر یونایتد در تابستان منتظر بود تا به ترکیب اصلی شیاطین سرخ راه پیدا کند اما نهایتاً شب گذشته در دیدار حساس لیگ قهرمانان اروپا مقابل استانبول باشاک شهیر این اتفاق برای هافبک هلندی رخ داد.

 

در واقع حضور فن دبیک کنار فرد در خط هافبک منچستریونایتد باعث شد که برونو‌ فرناندز آزادی عمل بیشتری داشته باشد و همین موضوع سبب شد که ستاره پرتغالی دو بار برای شیاطین سرخ گلزنی کند و زمینه ساز پیروزی یونایتد شود.

 

 

1546993

 

 

فن دبیک در مصاحبه ای می گوید: " در بعضی از بازی ها من به عنوان شماره 10 بازی می‌کنم و در برخی دیگر مربی برای کنترل مسابقه به من احتیاج دارد. این برای من خوب است چرا که پیش از این در آژاکس نیز در چنین پست هایی بازی می‌کردم و مشکلی از این بابت برایم وجود ندارد.

 

مسابقه شب گذشته یک واکنش بسیار خوب به شکست در بازی خارج از خانه بود. فکر می‌کنم که ما می‌توانیم برای این پیروزی 4-1 خوشحال باشیم. خصوصا در نیمه اول و در 30 دقیقه ابتدایی ما بسیار خوب عمل کردیم و گل‌های زیبایی به ثمر رساندیم. در نیمه دوم اما موقعیت‌های زیادی به حریف دادیم اما نهایتاً در پنج دقیقه پایانی بازی همه چیز را کنترل کردیم.

 

 

1546994

 

 

کار صعود ما هرگز تمام نشده است اما هم اکنون در وضعیت بسیار خوبی هستیم. ما باید به حرکت خود ادامه دهیم و در این صورت همه چیز خوب پیش خواهد رفت."

دیدگاه‌ها