کد خبر : 1721359 | 05 آذر 1399 ساعت 18:29 | 34.6K بازدید | 0 دیدگاه

اولین کلین شیت مظاهری با یک سوپر واکنش

سنگربان جدید استقلال توانست در نخستین دیدار تیمش، موفق به ثبت کلین شیت شود.

اولین کلین شیت مظاهری با یک سوپر واکنش

به گزارش "ورزش سه"، استقلال با تک گل میلیچ از سد ماشین سازی گذشت تا بتواند با برتری در این بازی، ضمن کسب 3 امتیاز حساس، حاشیه های بازی با فولاد و اتفاقات پیش آمده را به دست فراموشی بسپارد.


در این مسابقه، رشید مظاهری سنگربان تازه به خدمت گرفته استقلالی ها در ترکیب اصلی تیمش به میدان رفت تا به رکورد 55 بازی متوالی سیدحسین حسینی پایان دهد و اتفاقا در این مسابقه نیز خوب ظاهر شد.
در این بازی و در دقیقه 93، ماشین سازی صاحب یک پرتاب اوت شد که بازیکنان این تیم با یک پرتاب بلند به محوطه جریمه استقلال، صاحب یک فرصت خوب شدند که مهدی رستمی مدافع پیش تاخته تبریزی ها با یک ضربه سر، توپ را به گوشه دروازه استقلال فرستاد ولی مظاهری با یک پرش زیبا و بلند، مانع از گل شدن این توپ شد.

 

سنگربان جدید استقلال با این سیو فوق العاده مانع از باز شدن دروازه تیمش در ثانیه های پایانی شد تا این بار خاطره تلخ گل خوردن در دقایق پایانی مقابل ماشین سازی باز هم برای آبی پوشان تکرار نشود.

 

مظاهری در نخستین حضورش در ترکیب استقلال با درخشش در ثانیه های پایانی ضمن حفظ پیروزی ارزشمند تیمش، موفق به ثبت کلین شیت شد تا هواداران تیمش را نسبت به عملکردش راضی نگه داشته باشد.
قطعا در ادامه فصل رقابت مظاهری و حسینی در درون دروازه استقلال جذاب و دیدنی از آب درخواهد آمد و باید منتظر ماند و دید از میان این دو نفر، کدام یک به گلر شماره یک آبی ها تبدیل می شود.

دیدگاه‌ها