کد خبر : 1721366 | 05 آذر 1399 ساعت 18:45 | 24.6K بازدید | 0 دیدگاه

لحظه شماری یووه برای بازگشت ساری به مربیگری

به نظر می‌رسد که مائوریتزیو ساری قصد ندارد قرارداد خود را زودتر از موعد با باشگاه یوونتوس فسخ کند.

لحظه شماری یووه برای بازگشت ساری به مربیگری

به گزارش "ورزش سه"، سرمربی سابق چلسی و ناپولی در تابستان 2019 قراردادی 3 ساله و 6 میلیون یورویی در سال با بانوی پیر امضا کرده بود اما با وجود کسب عنوان قهرمانی در سری آ، پس از اولین فصل سرمربیگری در بیانکونری از سمت خود برکنار شد.

 

یوونتوس در تلاش بوده است تا توافقاتی را برای فسخ قرارداد با این سرمربی ایتالیایی حاصل کند و به نظر می رسید دو طرف نزدیک به توافق هستند چرا که گفته می‌شد فیورنتینا با ساری در مورد جایگزینی بپه یاچینی صحبت کرده است.

 

 

1517903

 

 

با همه اینها به نظر می‌رسد که ساری حاضر نیست پیشنهاد فیورنتینا در نیم‌فصل را بپذیرد اما این احتمال وجود دارد که از ابتدای فصل آینده روی نیمکت این تیم بنشینند. البته گفته می‌شود که سرمربی سابق یوونتوس عقد قرارداد بلندمدت با این باشگاه ایتالیایی است.

 

با این همه منابع ایتالیایی گزارش می‌دهند که ساری حاضر نیست زودتر از موعد قرارداد خود با باشگاه یوونتوس را فسخ کند چرا که او می خواهد تا پایان فصل جاری حقوق و دستمزد کامل خود را به همراه پاداش از بیانکونری دریافت کنند. این در حالی است که البته یوونتوس می‌تواند در ماه مارس با پرداخت 2.5 میلیون یورو بالاخره از شر این قضیه رها شود.

دیدگاه‌ها