کد خبر : 1721374 | 05 آذر 1399 ساعت 18:58 | 17.5K بازدید | 0 دیدگاه

شکست شانگهای با بازی بد ستاره چلسی

تیم شانگهای اس آی پی جی چین در دیدار مقابل تیم هفتم لیگ ژاپن شکست خورد.

شکست شانگهای با بازی بد ستاره چلسی

به گزارش "ورزش سه"، دور سوم رقابت های لیگ قهرمانان آسیا در گروه H به پایان رسید و در مهم ترین مسابقه این گروه، تیم شانگهای در حالی که فرصت کسب پیروزی را داشت، مقابل یوکوهاما مارینوس تن به شکست داد.


در این مسابقه، تیم ژاپنی یوکوهاما مارینوس که در رده هفتم لیگ ژاپن قرار دارد، با تک گل دقیقه 90 آمانو هافبک ژاپنی و 29 ساله اش توانست از سد شانگهای بگذرد و با کسب 3 پیروزی و 9 امتیاز به صدر جدول راه پیدا کند.


در این مسابقه، شانگهای در دقیقه 81 صاحب یک ضربه پنالتی شد که اسکار ستاره برزیلی و سابق تیم چلسی پشت این ضربه پنالتی ایستاد و آن را به سمت راست دروازه زد که پاول اوبینا سنگربان ژاپنی یوکوهاما با یک واکنش عالی مانع از گل شدن این پنالتی شد.


در دقیقه 90 مسابقه، بازیکنان یوکوهاما از سمت چپ به حرکت درآمدند و سانتر ریو تاکانو به روی دروازه با ضربه سر ناکاگاوا همراه شد ولی وی چن سنگربان شانگهای این توپ را برگرداند اما این آمانو بازیکن تازه به میدان رفته یوکوهاما دروازه را باز کرد تا نماینده ژاپن با یک پیروزی شیرین تا حدود زیادی صعودش به دور بعدی را قطعی کند.


شانگهای که در جدول یک مسابقات سوپر لیگ چین به عنوان تیم نخست راهی مرحله پلی آف قهرمانی شده بود، مقابل جیانگسو سونینگ شکست خورد و از سعود به فینال بازماند و در دیدار رده بندی نیز با شکست مقابل بیجینگ گوان، در رده چهارم لیگ چین جای گرفت و اکنون نیز با شکست در برابر تیم هفتم لیگ ژاپن، ممکن است صعودش از این گروه توسط چونبوک موتورز به خطر بیفتد.


یوکوهاما با این پیروزی 9 امتیازی شد و شانگهای نیز با 6 امتیاز در تعقیب این تیم است. چونبوک موتورز نیز با پیروزی که امروز کسب کرد، 4 امتیازی شد تا امیدهایش را برای صعود از این گروه زنده نگه دارد.

 

دیدگاه‌ها