کد خبر : 1721384 | 05 آذر 1399 ساعت 19:19 | 29.7K بازدید | 0 دیدگاه

اضافه وزن منجر به جدایی ستاره بایرن می شود؟

اضافه وزن نیکلاس سوله ممکن است آینده او در باشگاه بایرن مونیخ را تحت تاثیر قرار دهد.

اضافه وزن منجر به جدایی ستاره بایرن می شود؟

به گزارش "ورزش سه"، موضوع اضافه وزن نیکلاس سوله تبدیل به یک مشکل بزرگ داخلی در بایرن مونیخ شده و ممکن است حتی منجر به جدایی این مدافع آلمانی نیز بشود. هفته گذشته سوله بعد از بازگشت از اردوی تیم ملی آلمان دو کیلو بالاتر از وزن ایده آل خود بود و به این علت در لیست بایرن مونیخ در دیدار ابتدای هفته برابر هرتابرلین نیز قرار نگرفت.

 

1547036

 

این مشکل تا امروز هنوز برطرف نشده و نیکلاس سوله در بازی امشب بایرن مونیخ مقابل سالزبورگ نیز جایی نخواهد داشت. هانسی فلیک از این شرایط راضی نبوده و اخیرا جلسه ای با این مدافع جوان نیز داشته است. تانگی نیانزو، لوکاس هرناندز و بنیامین پاوارد نیز می توانند به عنوان مدافع میانی به جای سوله در بازی امشب در ترکیب استفاده شوند. اما نشریه بیلد مدی شد ادامه روند ممکن است آینده نیکلاس سوله را نیز به خظر اندازد.

 

دایوت اوپامکانو، مدافع تنومند و فرانسوی لایپریش به شدت مورد توجه بایرن مونیخ قرار گرفته و اگر قرار به تکرار این روند در مورد نیکلاس سوله باشد، احتمال جدایی او در پایان فصل وجود دارد. بند آزادسازی قرارداد اوپامکانو 42.5 میلیون یورو است و بایرن مونخ می تواند با پرداخت این رقم، یکی از آینده دارترین مدافعان جهان را جذب کند. البته به جز بایرن، تیم هایی چون رئال مادرید و منچسترسیتی نیز برای جذب مدافع لایپزیش ابراز علاقه کرده اند.

دیدگاه‌ها