کد خبر : 1721387 | 05 آذر 1399 ساعت 19:34 | 39.8K بازدید | 0 دیدگاه

کارلس آلنیا:

اگر فقط به من بود، تا ابد در بارسلونا می ماندم

کارلس آلنیا، هافبک جوان بارسلونا می گوید که رفته رفته در این تیم احساس بهتری پیدا می کند.

اگر فقط به من بود، تا ابد در بارسلونا می ماندم

به گزارش "ورزش سه"، کارلس آلنیا بازیکنی بود که از آکادمی معروف باشگاه بارسلونا یعنی لاماسیا کار خود را آغاز کرده و سپس در 41 بازی برای تیم بزرگسالان این باشگاه به میدان رفت. او تلاش زیادی برای تبدیل شدن به یک بازیکن ثابت در تیم اصلی بارسلونا انجام داد اما نهایتاً در اواسط فصل گذشته با قراردادی به شکل قرضی راهی رئال بتیس شد.

 

او در مدت زمان شش ماهه حضور خود در رئال بتیس توانست عملکرد خوبی از خود ارائه دهد اما نهایتا در ماه آگوست دوباره به نوکمپ بازگشت و از آن زمان تا به حال در تلاش بوده تا خودش را به ترکیب تیم رونالد کومان برساند. با این حال او تا به اینجا در این امر موفق نبوده و حالا شایعاتی در رابطه با احتمال انتقال دائمی این بازیکن رئال بتیس شنیده می‌شود.

 

 

1547041

 

 

آلنیا شب گذشته در جریان پیروزی بارسلونا مقابل دینامو کیف برای این تیم به میدان رفت، حالا در مصاحبه ای پیرامون شرایط خود می‌گوید: " ایده من این است که در اینجا بمانم. من از نظر بدنی احساس بسیار خوبی دارم. اگر این مسئله به خودم بستگی داشت، دوست داشتم در تمام دوران زندگی ام در اینجا بمانم. تنها راه برای موفقیت کار و تلاش زیاد در تمرینات است. من به تدریج احساس بهتری پیدا می کنم.

 

فکر می‌کنم از فرصتی که در اختیار ما قرار گرفت بهترین استفاده را کردم و به مرور زمان با تمریناتی که انجام می دهم، کم‌کم دوباره احساس فوتبالیست بودن را پیدا کرده‌ام. شما نمی توانید این کار را متوقف کنید چرا که بارسا بهترین تیم جهان است."

دیدگاه‌ها