کد خبر : 1721406 | 05 آذر 1399 ساعت 20:43 | 23.3K بازدید | 0 دیدگاه

اینتر در آستانه تمدید با هدف نقل و انتقالاتی بارسلونا

منابع نزدیک به باشگاه اینتر گزارش می دهند که آنها قصد دارند در ماه دسامبر تمدید قرارداد لائوتارو مارتینز را نهایی کنند.

اینتر در آستانه تمدید با هدف نقل و انتقالاتی بارسلونا

به گزارش "ورزش سه"، در تمام طول نقل و انتقالات تابستانی و حتی قبل از آن صحبت های زیادی در رابطه با علاقه بارسلونا به جذب ستاره آرژانتینی اینتر یعنی لائوتارو مارتینز مطرح می‌شد. تا جایی که حتی در چند مقطع گفته شد که این بازیکن در آستانه انتقال به نوکمپ قرار دارد اما نهایتاً باشگاه اینتر راضی نشد که از خواسته خود در مورد بند فسخ لائوتارو کوتاه بیاید و به همین خاطر این انتقال منتفی شد.

 

با وجود منتفی شدن انتقال مهاجم آرژانتینی به نوکمپ در تابستان اما هنوز هم شایعاتی در رابطه با علاقه بارسلونا به جذب این بازیکن در پنجره های بعدی نقل و انتقالاتی شنیده می شود. حتی گفته می‌شود که باشگاه منچسترسیتی و پپ گواردیولا نیز به جمع مشتریان لائوتارو مارتینز اضافه شده‌اند.

 

 

1534609

 

 

اما در همین رابطه یکی از رسانه‌های نزدیک به باشگاه اینتر گزارش داده که نراتزوری قصد دارد هر طور که شده در ماه دسامبر تمدید قرارداد با لائوتارو مارتینز را نهایی کند و به نوعی این موضوع را به شکل رسمی اعلام نماید. در صورت رقم خوردن این اتفاق مهاجم 23 ساله قرارداد خود را تا سال 2025 با اینتر تمدید خواهد کرد تا بالاخره به شایعات جدایی اش پایان داده شود.

دیدگاه‌ها