کد خبر : 1721450 | 06 آذر 1399 ساعت 01:20 | 21.3K بازدید | 3 دیدگاه

اینتر 0 - 2 رئال؛ سن سیروی خوش یمن برای زیدان

رئال مادرید موفق شد در سن سیرو با دو گل اینتر را مغلوب کند.

اینتر 0 - 2 رئال؛ سن سیروی خوش یمن برای زیدان

به گزارش "ورزش سه"، رئال مادرید که فصل جاری لیگ قهرمانان را خوب آغاز نکرده بود، امشب نیز مانند بازی رفت اینتر را مغلوب کرده و در ایتالیا با دو گل ادن هازارد و رودریگو به برتری دست یافت. زین الدین زیدان اولین قهرمانی خود در اروپا را با برتری برابر اتلتیکومادرید در همین استادیوم کسب کرده بود.

 

رئال مادرید بازی را بهتر آغاز کرد و در دقیقه پنج و با نفوذ ناچو به محوطه جریمه صاحب یک ضربه پنالتی شد که ادن هازارد موفق شد دروازه اینتر را باز کرده و تیمش را همان ابتدا پیش اندازد.

 

در دقیقه 13 لوکاس واسکز از سمت راست اقدام به ضربه زدن کرد، اما شوت زمینی او با بدشانسی به دیرک دروازه اینتر برخورد کرد و تبدیل به گل نشد. دقایقی بعد این بار مندی از سمت چپ وارد محوطه شده و در حالیکه خودش موقعت گلزنی داشت، ترجیح داد به واسکز پاس بدهد تا این فرصت از دست برود.

 

1547168

 

در دقیقه 26 اینتر صاحب یک فرصت ایستگاهی در منطقه مناسبی شد، اما ضربه روملو لوکاکو خیلی خوب نبود و از بالای دروازه به بیرون رفت. در دقیقه 29 و روی ارسال مارتین اودگارد از سمت راست که رئال مادرید باز هم صاحب فرصت گلزنی شد، اما ضربه سر ناچو در اختیار سمیر هندانوویچ قرار گرفت.

 

اما در اواخر نیمه اول آرتورو ویدال در یک صحنه روی اعتراضات شدید دو کارت زرد گرفته و از زمین اخراج شد تا در نهایت رئال مادرید با برتری 0-1 راهی رختکن شود.

 

در دقایق ابتدایی نیمه دوم اینتر حملات زیادی را روی دروازه رئال مادرید ترتیب می داد، اما مدافعان این تیم به خوبی مقاومت کرده و اجازه باز شدن دروازه را ندادند.

 

1547169

 

اما در دقیقه 60 رئال مادرید به گل دوم هم دست یافت. ارسال واسکز از سمت راست با ضربه والی و دقیق رودریگو به طاق دروازه اینتر همراه شد و برتری رئال مادرید دو برابر شد. البته گل به نام اشرف حکیمی ثبت شد.

 

در دقیقه 69 و با ارسال تماشایی تونی کروس بود که واسکز فرصت بسیار خوبی برای زدن گل سوم داشت، اما ضربه والی او از کنار دروازه به بیرون رفت.

 

دقایقی بعد ایوان پریشیچ با حرکت از سمت راست می توانست اختلاف را به حداقل برساند، اما ضربه او دقیق نبود و راهی به دروازه نیافت. در ادامه اتفاق خاصی روی دروازه ها رخ نداد و رئال مادرید با همان دو گل اینتر را شکست داد.

دیدگاه‌ها