کد خبر : 1721471 | 06 آذر 1399 ساعت 10:11 | 8.4K بازدید | 0 دیدگاه

هانس فلیک: با نویر دروازه کوچک‌تر می شود

هانسی فلیک، سرمربی بایرن مونیخ به تمجید از مانوئل نویر پرداخته است.

هانس فلیک: با نویر دروازه کوچک‌تر می شود

به گزارش "ورزش سه"، بایرن مونیخ دیشب موفق شد با نتیجه 1-3 سالزبورگ را مغلوب کرده و صعود خود به جمع شانزده تیم برتر لیگ قهرمانان را قطعی سازد. مانوئل نویر در این دیدار نیز در یکی دو صحنه عکس العمل های درخشانی داشت و هانسی فلیک او را دروازه بانی در سطح یک کلاس جهانی توصیف کرده است.

 

هانسی فلیک گفت: "در یک سال اخیر مانوئل نویر در بهترین فرم خود قرار دارد و هنگام حضور او در ترکیب بایرن مونیخ، دروازه برای مهاجمان حریف کوچک تر و کوچک تر می شود. مانوئل نویر در این مدت عملکرد فوق العاده داشته، رفتار او حرفه ای بود و او کاملا بر کار خود متمرکز است. ما یک دروازه بان در سطح کلاس جهانی داریم.

 

1545759

 

در دیدار مقابل سالزبورگ تمرکز نداشتیم، باید عملکرد بهتری داشته باشیم و آماده باشیم تا کار را برای رقبا دشوارتر کنیم. اما در کل من خوشحالم زیرا در چهار بازی به چهار پیروزی دست یافته ایم. هدف اصلی ما رسیدن به مرحله یک هشتم نهایی بود. ما در نیمه اول شرایط دشواری داشتیم، زیرا توپ را خیلی راحت از دست می دادیم که این اتفاق نباید رخ دهد. البته در نیمه دوم عملکرد تیمی بهتر شد و در کل من از تیمم رضایت دارم.

 

اخراج مارک روکا؟ او عملکرد بسیار خوبی در اولین بازی خود داشت و می تواند از سبک بازی خود در ترکیب بایرن مونیخ راضی باشد. خود مارک روکا احتمالا بیشترین کسی است که از اخراجش ناراحت شده است."

دیدگاه‌ها