کد خبر : 1721477 | 06 آذر 1399 ساعت 10:54 | 6.8K بازدید | 0 دیدگاه

یاد روزهای خوب پارس جنوبی افتادم

سینک: مشکل گلزنی به مرور حل می‌شود

هافبک آلومینیوم اراک معتقد است در دو بازی اخیر این تیم از ناحیه داوری لطمه خورده اما قطعا روزهای خوبی با هماهنگی بیشتر تیم در انتظارشان است.

سینک: مشکل گلزنی به مرور حل می‌شود 

امید سینک، هافبک آلومینیوم اراک بعد از تساوی این تیم مقابل مس رفسنجان در گفتوگو با خبرنگار ورزش 3 درخصوص این بازی اظهار داشت: بازی خوبی را از سوی هر دو تیم شاهد بودیم و بازیکنان دوندگی زیادی داشتند. بازی پربرخورد بین دو تیمی که از لیگ یک آمده اند ودر نهایت هم کار با تساوی تمام شد و هیچکدام از دو تیم موفق به گلزنی نشدند. 


هافبک آلومینیوم درخصوص اینکه بعد از سه هفته آلومینیوم توانست اولین امتیاز خودش را در این بازی به دست بیاورد و مثل مس رفسنجان تاکنون موفق به گلزنی نشده است، گفت: این طبیعی است، تیمی که از لیگ یک به لیگ برتر آمده تا بازیکنانش با هم هماهنگ شود و ذهن شان از لیگ یک به لیگ برتر تغییر پیدا کند کمی زمان می برد. به همین خاطر مهمترین مساله برای چنین تیم هایی شکل گرفتن ساختار است و گلزنی در اولویت های بعدی قرار دارد. 


وی ادامه داد: من تجربه بازی در تیمی مثل پارس جنوبی دارم که از لیگ یک به لیگ برتر آمد و توانست موفق باشد اما این اتفاق یک استثنا است. باید منطقی نگاه کرد و با هماهنگ شدن تیم قطعا روزهای بهتری در انتظار آلومینیوم خواهد بود و آن وقت است که مشکل گلزنی تیم هم حل می شود. 


هافبک آلومینیوم هم مثل خیلی از بازیکنان دیگر تیم ها در این هفته ها از داوری گلایه دارد و می گوید: خدا را شکر شرایط خوبی در آلومینیوم دارم و به جز بازی نخست که کارت بازی ام صادر نشد، در دو بازی بعدی عملکردی خوب داشتم. در بازی با سپاهان عملکرد خوبی داشتیم و با اشتباه داوری به سپاهان امتیاز دادیم، گل آن ها هم خطا بود و هم آفساید که باعث شد با لطمه از این مساله بازنده شویم. 


وی ادامه داد: در این بازی با مس رفسنجان هم داور در چندین صحنه سوت نزد. این طبیعی است که تیم ما حق داشته باشد از این مسائل ناراحت باشد اما امیدوارم داورها زحمات ما را به باد ندهند. ما از داور نمی خواهیم که به نفع ما سوت بزنند و تنها دقت بیشتر می خواهیم. با این شرایط زحمات یک تیمی که 50 تا 60 میلیارد هزینه کرده به راحتی با یک سوت از بین می رود.


سینک در پایان در پاسخ به این سوال که آیا این آلومینیوم در ادامه می تواند در نتیجه گیری بهتر عمل کند و از قعر جدول در همین هفته های ابتدایی جدا شود، گفت: صددرصد در ادامه شرایط آلومینیوم بهتر خواهد شد. باور کنید از روزی که به آلومینیوم آمدم یاد پارس جنوبی افتادم و روزهای خوبی در انتظار این تیم است. تیمی روبه جلو داریم. اگر از فوتبالی ها هم بپرسید چند هفته ای طول می کشد تا تیمی که از لیگ یک به لیگ برتر آمده به هماهنگی برسد.

دیدگاه‌ها