کد خبر : 1721559 | 06 آذر 1399 ساعت 15:50 | 37.1K بازدید | 1 دیدگاه

اینتر عامل شکست به رئال مادرید را جریمه می کند

گاتزتا دلو اسپورت مدعی شد باشگاه اینتر می‌خواهد آرتور ویدال را به دلیل اخراج در مسابقه دیشب جریمه کند.

اینتر عامل شکست به رئال مادرید را جریمه می کند

به گزارش "ورزش سه"، اینتر شب گذشته در اولین بازی دور برگشت مرحله گروهی لیگ قهرمانان اروپا میزبان رئال مادرید بود و نهایتاً مانند بازی رفت از حریف خود شکست خورد. نراتزوری برابر رئال با دو گل ادن هازارد و گل به خودی اشرف حکیمی نتیجه را واگذار کرد تا در قعر جدول گروه باقی بماند و کار شاگردان آنتونیو کونته بیش از هر زمان دیگری برای صعود به مرحله بعدی دشوار شود.

 

شاید بتوان یکی از مهمترین دلایل شکست شب گذشته اینتر مقابل رئال مادرید را هافبک شیلیایی این تیم تلقی کرد؛ جایی که در دقیقه 33 بازی آرتور ویدال مدعی شد که روی او درون محوطه جریمه رئال مادرید خطا صورت گرفته و داور باید اعلام پنالتی کند؛ با این حال آنتونی تیلور اعتقادی به این موضوع نداشت و اعتراضات ادامه دار ستاره اینتر باعث شد که داور دو کارت زرد پشت سر هم را به او نشان دهد و ویدال را از زمین مسابقه اخراج کند.

 

 

1547366

 

 

در همین ارتباط نشریه گاتزتا دلو اسپرت گزارش داده که باشگاه اینتر اخراج آرتور ویدال را مهمترین دلیل شکست شب گذشته این تیم مقابل رئال مادرید تلقی می کند و به همین دلیل آن ها قصد دارند هافبک شیلیایی را به خاطر این حرکت غیر حرفه ای خود جریمه کنند.

دیدگاه‌ها