کد خبر : 1721561 | 06 آذر 1399 ساعت 15:42 | 10.8K بازدید | 0 دیدگاه

رافا واران:

وقتی متحد شویم کسی نمی تواند رئال را شکست دهد

مدافع فرانسوی رئال مادرید پیروزی تیمش برابر اینتر را نتیجه اتحاد و فداکاری بازیکنان در زمین می داند.

وقتی متحد شویم کسی نمی تواند رئال را شکست دهد

به گزارش "ورزش سه"، رئال مادرید که از سه بازی قبلی خود در لیگ قهرمانان 4 امتیاز گرفته بود، برای امیدوار ماندن به صعود باید اینتر را در سن سیرو شکست می داد. اینتر دو امتیازی هم نیاز مبرم به برد داشت ولی در نهایت این رئال بود که 0-2 پیروز شد تا حالا به یک امتیاز دیگر برای قطعی کردن صعودش نیاز داشته باشد.

 

 

1547315

 

 

رافا واران که شب گذشته بازی بی نقصی به نمایش گذاشت، به تلویزیون رئال مادرید گفت:« تمام بازی کنترل توپ با ما بود و مهم بود که در این بازی کلین شیت کنیم. نمایش کاملی داشتیم و به خوبی حمله و دفاع می کردیم. اتحاد و از خود گذشتگی را در میان تمام بازیکنان دیدیم و این فاکتور مهمی برای پیروزی است. اگر در همه بازی ها اینگونه باشیم، فصل درخشانی در انتظار ما خواهد بود. بازی برای ما حکم مرگ و زندگی را داشت و معتقدم کارمان را عالی انجام دادیم.»

 

 

1547319

 

 

واران ادامه داد:« ما می دانیم که اگر از دقیقه یک با تمرکز و جنگندگی کار کنیم، رسیدن به پیروزی راحت تر خواهد شد. برابر اینتر یک لحظه هم تمرکزمان را از دست ندادیم و ایمان داشتیم که برنده خواهیم شد. اگر همه باهم بجنگیم، قدرتمندتر خواهیم شد و شکست دادن مان به سادگی نخواهد بود. تقویم فشرده و سنگینی داریم و در این راه به تمامی بازیکنان نیاز است. امیدوارم در ادامه با بدشانسی از حیث مصدومیت ها روبرو نشویم.»

 

درگذشت مارادونا:« از این بابت متاسفم. مارادونا اسطوره ای بزرگ بود که ما را ترک کرد.»


 

دیدگاه‌ها