کد خبر : 1721601 | 06 آذر 1399 ساعت 18:35 | 81.6K بازدید | 2 دیدگاه

اعتراض ادامه دار کار دست رحمتی داد

یک پنالتی و از دست رفتن بازی پرسپولیس

اعتراضات تند مهدی رحمتی در پایان دیدار شهر خودرو و صنعت نفت آبادان باعث شد تا وی اولین کارت قرمز دوران مربیگری خود را دریافت کند.

یک پنالتی و از دست رفتن بازی پرسپولیس

به گزارش "ورزش سه" بازی دو تیم شهر خودرو و صنعت نفت آبادان داشت با تساوی بدون گل به پایان می‌رسید که دقایق پایانی آن جنجالی شد، ابتدا پورتقی برای عنابی‌پوشان گل زد و اعلام پنالتی در وقت‌های اضافی به سود صنعت نفت، نیمکت شهر خودرو را به آسمان برد چرا که معتقد بودند هیچ خطایی روی ریکانی صورت نگرفته است؛ اما کاپیتان نفتی‌ها پشت توپ ایستاد و گلزنی کرد تا بازی با نتیجه تساوی به پایان برسد. حتی ریکانی فرصت گل دوم را هم در موقعیتی تک به تک داشت که فرصت‌سوزی کرد تا این دیدار با همان نتیجه مساوی به اتمام برسد.

 

مهدی رحمتی سرمربی جوان شهر خودرو پس از پایان بازی، به داخل زمین آمد و اعتراضات تندی را به مومنی داور مسابقه انجام داد و حتی به بازیکنان خود گفت مبادا با تیم داوری دست دهند .او به شدت نسبت به اعلام پنالتی اعتراض داشت تا این برخورد در نهایت باعث اخراج سرمربی شهرخودرو شود.

 

1547459

 

جالب این‌که سرمربی جوان شهر خودرو در نشست خبری بعد از دیدار نخست عنابی‌پوشان مقابل ماشین سازی در لیگ بیستم، در نشست خبری خود گفته بود: «تلاش می‌‌کنم تا آخرین روز عمر مربیگری خودم درباره داوری حرف نزنم؛ مگر اینکه اتفاق خیلی بزرگی بیفتد. داوران بخشی از فوتبال هستند و حق اشتباه دارند. باید کمک کنیم این بار و استرس از روی دوش آنها برداشته شود تا داوران راحت‌تر قضاوت کنند. در طول این مسابقه یک بار با داور صحبت کردم که آمد اخطاری به نیمکت ما بدهد. ما با یکدیگر خوش و بش کردیم. اگر اعتراضات کمتر باشد، داوران راحت‌تر و با ذهنیت بهتری قضاوت می‌کنند.»

 

حالا اما اعتراض مهدی رحمتی به داور جوان  بازی  باعث شد تا او خیلی زود با اولین اخراج در دوران سرمربیگری‌اش مواجه شود و دیدار حساس هفته آینده تیمش مقابل پرسپولیس را از روی سکوها نظاره‌گر باشد.

عکس‌ها:محسن بخشنده

 

1547468

 

1547460

 

1547461

 

1547462

 

1547467

دیدگاه‌ها