کد خبر : 1721622 | 06 آذر 1399 ساعت 19:20 | 80K بازدید | 9 دیدگاه

مطهری: تغییرات پرسپولیس به خاطر فینال آسیا بود

مربی پرسپولیس به تشریح شرایط تیمش بعد از تساوی خارج از خانه مقابل نفت مسجدسلیمان پرداخت.

مطهری: تغییرات پرسپولیس به خاطر فینال آسیا بود

به گزارش "ورزش سه"، پرسپولیس در بازی برابر نفت مسجدسلیمان علیرغم شانس خوبی که از روی ضربه پنالتی داشت، با از دست دادن آن توسط سیامک نعمتی در نهایت به تساوی برابر حریف رضایت داد. حمید مطهری که در این بازی به دلیل محرومیت یحیی گل محمدی وظیفه هدایت تیم را از روی نیمکت برعهده داشت، در پایان بازی به تشریح شرایط تیمش پرداخت: به نظرم امکانات در مسجدسلیمان کم است. من می‌خواهم به مسجدسلیمان رسیدگی کنند. برای تیمی که در لیگ برتر است این امکانات خیلی کم است. ما هیچ‌وقت دنبال بهانه نیستیم، ولی در شأن مسجدسلیمان نیست که یک هتل ندارد. من دوست دارم فوتبال مسجدسلیمان پیشرفت کند. من از مسئولان می‌خواهم کمک کنند. ما با یک شرایط سخت به این شهر رسیدیم و این کار را خیلی سخت می‌کند. امیدوارم حداقل یک فرودگاه باشد تا راحت به این شهر سفر شود.

 

مربی پرسپولیس درباره شرایط فنی بازی و دستیابی به تک امتیاز آن گفت: درباره شرایط فنی بازی باید بگویم، ما باید امروز کمی حملات غیرکلاسیک انجام می‌دادیم. با تعویض‌های‌مان سعی کردیم این کار را انجام دهیم، ولی از فرصت‌های‌مان استفاده نکردیم. اگر ضربه پنالتی ما گل می‌شد روند بازی خیلی تغییر می‌کرد و تیم نفت باز می‌شد. ما یک مقدار کار را خودمان سخت کردیم، ولی بچه‌ها زحمت کشیدند و به آنها خسته نباشید می‌گویم.

 

توضیح مطهری هم درباره نیمکت‌نشینی وحید امیری و احسان پهلوان کاملا قابل پیش بینی بود. دو بازیکنی که به دلیل محرومیت قادر به همراهی این تیم در فینال آسیا نیستند و آنها قصد تست تیم در شرایط غیبت این دو ستاره را داشتند: ما حدود 25 روز دیگر فینال آسیا را در پیش داریم و باید پلن‌های مختلف را تست کنیم. امیری و پهلوان بازیکنان تأثیرگذاری هستند، ولی باید تیم‌مان را تست و خودمان را آماده کنیم.

دیدگاه‌ها