کد خبر : 1721624 | 06 آذر 1399 ساعت 19:20 | 23.6K بازدید | 2 دیدگاه

بیلسا: هیچکس با زیبایی مارادونا قابل مقایسه نیست

مارچلو بیلسا سرمربی آرژانتینی لیدز با ستایش از دیگو مارادونا می گوید مارادونا هنرمندی بود که هیچکس با زیبایی او قابل مقایسه نیست.

بیلسا: هیچکس با زیبایی مارادونا قابل مقایسه نیست

به گزارش "ورزش سه"، مارچلو بیلسا سرمربی مشهور آرژانتینی که در حال حاضر هدایت لیدز را بر عهده دارد، با ستایش از دیگو مارادونا از او به عنوان هنرمندی یاد کرد که هیچکس با زیبایی او قابل مقایسه نیست.

 

1547476

 

مارادونا روز چهارشنبه در 60سالگی درگذشت و در کشورش آرژانتین در سوگ او سه روز عزای عمومی اعلام شد. مارچلو بیلسا از جمله کسانی است که همیشه مارادونا را به شدت تحسین می کرد. بیلسا پیش از این چندین بار به صراحت اعلام کرده بود که مارادونا بدون شک بهترین فوتبالیست تاریخ است.

 

این سرمربی آرژانتینی درباره او گفت: " بهتر از مارادونا ممکن نیست. او برای ما یک بت بود و خواهد بود. اینکه او دیگر اینجا بین ما نیست برایمان بسیار غم انگیز است. از دست دادن یک بت باعث شده احساس ضعف کنیم".

 

1547474

 

بیلسا در ادامه گفت: " هر کاری که مارادونا به عنوان یک فوتبالیست کرده آنقدر زیبا است که هیچ چیز دیگری قابل مقایسه با آن نیست. مارادونا هنرمند بود. هنر او چنان خارق العاده بود که می‌توان در پذیرش عامش به عنوان یک هنرمند نشانه‌های آن را دید. برای مثال مارادونا کسی است که درباره اش آهنگ‌های زیادی ساخته شده و این نشان می‌دهد او یک ستاره استثنایی است. من پیام‌های احساسی زیادی درباره مرگ او خوانده ام که این هم نشان می‌دهد ما با چه اسطوره خاصی روبرو بودیم. مارادونا در آرژانتین برای ما یک فانتزی بود. او حسی به ما می داد که تنها از یک الگوی بزرگ برمی آید؛ از یک بُت".

 

 

دیدگاه‌ها