کد خبر : 1721691 | 07 آذر 1399 ساعت 11:06 | 38.3K بازدید | 0 دیدگاه

رحمتی و رعایت فیرپلی با رسم شکل ! (عکس)

سید مهدی رحمتی با دستور به بیرون زدن توپ، فیرپلی صحیح مورد نظرش را در مشهد نشان داد.

به گزارش "ورزش سه"، در حالی که برداشت‌های متفاوتی از صحبتهای رحمتی در خصوص رعایت فیرپلی در بازی با پیکان شده بود، سرمربی شهرخودرو در کنفرانس خبری پیش از بازی با صنعت نفت آبادان نکاتی را گفت که آنها را در این بازی به نمایش گذاشت.


مهدی رحمتی در کنفرانس خبری گفته بود :(هر حرفی که من بزنم، برداشت‌های متفاوتی از آن می‌شود. زمانی که در مسابقه دو بازیکن سر به سر می‌شوند، داور بازی را متوقف می‌کند یا اگر این اتفاق از دید داور مسابقه دور بماند، بازیکنان و یا مربیان اعلام می‌کنند تا بازی متوقف شود. ولی اینکه قرار باشد تیم ما از این سمت دروازه‌بان شوت بزند و دروازه‌بانی که در سمت دیگر ایستاده باشد، در اینجا نمی‌توان بازی را متوقف کرد.)


سرمربی شهرخودرو منظور خود را در دقیقه۵۳ بازی پس از برخورد مدافع نفت آبادان به اکبر صادقی به صورت عملی به فوتبال ایران نشان داد و با دستور به اوت زدن توپ به امیرحسین کریمی، فیرپلی صحیح و بجا را مقابل دوربین‌ها به اجرا در آورد.


رحمتی بلافاصله بعد از بیرون رفتن توپ رو به نیمکتش یادآوری کرد که منظورش از رعایت فیرپلی، همچین نوع فیرپلی‌ای بوده است. اقدامی که در دقیقه۸۸ بازی هم از سوی پورموسوی بی‌جواب نماند و مصدومیت اکبر صادقی بر اثر برخورد شدید تکل بازیکن نفت که با زدن توپ به اوت همراه شد پاسخ داده شد.

 

1547620

 

1547619

دیدگاه‌ها